סאגת הייסורים עם מירס לא מפסיקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת מירס פרסמה תגובה שהיא ניסתה עשרות פעמים להשיג אותי. שקר וכזב, הטלפון היה איתי כל הזמן ואפילו פעם אחת הוא לא צלצל.
הנה שוב התלונה שלי על חברת מירס. אגב, למרות בקשת הנציג ליצור קשר עם מוקד השירות התברר לי שעדיין יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה שם. כאוס וברדק עצומים שוררים בחברת מירס ברמות שלא הכרתי מעולם.
להלן שוב פרטי התלונה, בתקווה הפעם לקבל תשובה עניינית ממנהל שירות שם ולא מנציג שירות.
שלום רב,
לצערי מסכת הייסורים עם חברת מירס מסרבת להפסיק.
בפעם האחרונה פניתי אליכם בדבר זיכויים שהיו אמורים לעשות לחשבוני עקב טעות של נציגת השירות שלכם שלא הזינה נכון את מספר כרטיס האשראי שלי וכתוצאה מכך חזרה הוראת הקבע. אתם בחוצפתכם דרשתם ממני לשלם את העמלה בסך 25 שקלים על החזרת הוראת הקבע. לאחר דין ודברים הובטח שאזוכה, אולם לתדהמתי בחשבונית האחרונה אני לא רק רואה שלא זוכיתי אלא גם נדרשתי שוב לשלם 25 שקלים! זאת אחרי שזכיתם אותי על שירות תיקונים שכלל לא נרשמתי אליו.
אמש שוב יצרתי קשר עם מוקד השירות שלכם ודיברתי עם נציג בשם דוד כשעה שלמה! שיחה שארכה מעל לשעה ועדיין לא קיבלתי תשובות ופתרונות במאות האחוזים.
מה גם שאמש התברר לי שבחשבונית האחרונה לפתע קפצו להם דמי השימוש מסכום של 10.39 ש"ח שהיו עד כה בחודש לסכום אסטרונומי של 31 ש"ח! רק לאחר בדיקות ארוכות של נציג השירות התברר ששוב בטעות נציגת שירות אחרת שלכם הזינה את המספר שלה במועדפים שלי! כיצד ייתכן הדבר ואיך זה קורה? מה גם שהנציג טען שרכשתי 500 דקות של זמן אויר, דבר שהתברר שוב כטעות.
משהו מאוד לא הגיוני קורה בחברת מירס ומריח מממש לא טוב. האם על הלקוח לעקוב אחר שפע המחדלים של חברת מירס?
כתוצאה מכל הסיפור הזה יצאתי מבולבל לחלוטין. מצער מאוד לראות שכאשר חברת מירס צריכה לחייב היא עושה זאת בזמן אולם כשאר אתם צריכים לזכות אתם לא ששים לעשות זאת בזמן ולשביעות רצון הלקוח. יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה אצלכם והכאוס חוגג על חשבון הלקוחות.
אני אישית יצאתי מבולבל לחלוטין מכל הסיפור עם חברת מירס. אבקש לדעת במיידית ולקבל דו"ח מפורט אחד לאחד על מה זוכיתי, מה חוייבתי, מה עוד אני צריך להיות מזוכה וכל מה שנעשה בחודשים האחרונים כתוצאה מרצף התקלות המדהימות לדבריכם שקורות אצליכם.
רמת נציגי השירות לצערי קלולקת והדבר כמובן בעוריכם, חברת מירס.
לתשובתכם המהירה והעניינית (בתקווה) בנדון אודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לזכות אותי במיידית + לדבר עם מנהל שירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|