פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי שימוש והעלאת תעריפים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בוא נתחיל מזה שחברת מירס גובה דבר שנקרא דמי שימוש, כלומר חתונה קתולית לכל החיים. לא משנה אם מדברים או לא מדברים מחוייבים על תשלום של דמי שימוש.

אף והדגש על אף חברה סלולרית לא גובה דמי שימוש. כל החברות הסלולריות גובות תשלום רק על זמן אויר + עלות שיחה, כלומר דיברת שילמת, לא דיברת לא שילמת.

מדוע חברת מירס עושקת את לקוחותיה שלא כחוק וגובה דמי שימוש? האם זו חתונה קתולית לכל החיים?

חוץ מזה, עד כה שילמתי 10.39 ש"ח דמי שימוש לחודש והפלא ופלא (ומה שלא מפתיע כי ככה זה עובד בחברת מירס) דמי השימוש קפצו להם ל 15 ש"ח.

שמישהו יסביר לי מה קורה בחברת מירס ומה זה החיוב הזה? ואיך בדיוק מעלים מחירים ככה איך שמתחשק? מריח לא טוב בכלל.
כספי סוג הנזק :
דורש החזר על דמי שימוש מיידית פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה