פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שיחות שלא ביצעתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הפעם זה כבר הקש ששבר את גב הגמל.

בחשבונית האחרונה שלי שנסגרה בתאריך 20.3.07 חוייבתי על שיחות שלא ביצעתי!
נכנסתי לפירוט השיחות באתר וגיליתי שקיים מספר באזור 03 שכלל לא מוכר לי.
יצרתי קשר עם נציגת השירות שאישרה לי שהיא כלל לא רואה שיחות שנעשו מהמכשיר בחודש מרץ. בדיקה נוספת העלתה שגם בחשבונית פברואר חוייבתי בסכום קטן יותר על שיחות למספר שמתחיל בקידומת 077 שגם אליו לא התקשרתי כלל וכלל.

כל זה מתווסף לרצף התקלות, הבעיות והשד כבר יודע מה שאני חווה על בשרי חודשים עם חברת מירס.

משהו לא טוב לא טוב לא טוב קורה במירס!
ועכשיו צריך להמתין שוב חודשים לזיכוי.

אלא שהפעם אני לא מתכוון לוותר.

או שאזוכה מיידית לחשבון הבנק שלי ולא דרך זיכוי או שאנקוט צעדים משפטיים מידיים כלפי חברת מירס!
עלבון נפש סוג הנזק :
לזכות במיידית עבור השיחות שלא ביצעתי לחשבון הבנק שלי ולא דרך זיכוי. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה