פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על תלונה על תלונה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני פונה אליכם שוב פעם לאחר שפניתי בעבר ורק אתם יכולתם לעזור לי.
ביולי 2006 פניתי אליכם עם בעיה שהייתה לי עם מירס(בעיות קליטה).
התקשרו אליי ממירס ונתנו לי שתי אופציות אחת להחליף מסלול (שכביכול אני יחוייב רק בגין שיחות ), והשנייה להתנתק ממירס.
כמובן שבחרתי באופצייה השנייה.
(עליי לציין ששדרגתי את המכשיר ובנוסף לכל החיובים מסביב שלמתי ועדין משלמת 40 ש"ח על כל מכשיר ויש לי שני מכשירים.)
כשבחרתי באופצייה השנייה שאלתי אם ימשיכו לחייב אותי עבור השידרוג שזה 40 ש"ח.
והנציג\ה אמר\ה לי שלא.
התנתקתי בחודש דצמבר 2006.
בינואר 2007 הורידו לי 40 ש"ח על כל מכשיר,התקשרתי לחברה ואמרו לי שזה עבור החודש האחרון וזאת הפעם האחרונה שיגבו ממני את הסכום הנ"ל.
כמובן שבתוכי ידעתי שלא קל להיפטר מהם.
בחודש פבואר שוב שלחו לי חשבונית ושוב פעם התקשרתי ואמרו שזו הפעם האחרונה.
במרץ שוב חייבו אותי, התקשרתי שוב פעם והבטיחו לי שיחזרו אליי עד עשרה ימים.
כמובן שזה לא קרה.
התקשרתי שוב פעם ולאחר שצרחתי הבטיחו לי שיחזרו אליי תוך שלושה ימים.
ולהפתעתי הרבה חזרו אליי אבל רק לאחר חמישה ימים.
אני לא זוכרת את שמה של זו שדיברה איתי.
סיפרתי לה את הבעיה שיש לי עם החברה והיא אמרה:"שלא יכול להיות שהבטיחו לי שיפסיקו לחייב אותי ב40 ש"ח עבור כל מכשיר",כמובן שהתווכחתי איתה היא כנראה רצתה להיפתר ממני אז היא אמרה לי לשלוח פקס אז אני מרוב יאוש ותיסכול אמרתי לה שאני לוקחת עו"ד ואני דורשת להאזין לכל השיחות שהיו לי עם מירס ,(יש להם הקלטת שיחות לצורך בקרה) היא אמרה שאין בעיה שהם יאתרו את השיחות אם צריך.
בינתיים עוברים הימים ולמירס לא איכפת לחייב אותי שוב ושוב.
אנה מכם תעזרו לי תגאלו אותי ממירס.

תודה רבה רבה (גם על הפעמים הקודמות).
אושרת

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה