פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא חיוג נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר מירס לידר עים קו טיטאק כי לאחי יש מירס עים תיקתוקים חינם
כחה שאני מקבל שיחות ללא עלות שהוא מיתקשר אלי בתיקתוקים
כשהוא מחייג אלי בקשר אני עונה מיד או תוך 3 שניות כדבר החברה אני לא יחוייב
אבל למרבה הפלא יורד לי כסף בחיוב היתרה של הכרטיס גם אים לא דיברתי בכלל
או אים נהגתי לפי הכללים של החברה כדי שלא יחויב
להחזיר לי את מחיר הכרטיס שקניתי בסך 70 פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
זמן האוויר בשיחות הווקי טוקי הינו לפי יחידות בנות 12 שניות.
החיוב המינימלי על שיחה בווקי טוקי עומד על 30 שניות.
לאחר 24 השניות הראשונות, יספרו יחידות הווקי טוקי ביחידות של 12 שניות.
לדוגמה:
לחיצה של 22 שניות על הקשר תחויב כאילו היתה בת 30 שניות.
לחיצה של 28 שניות על הקשר תחויב כאילו היתה בת 36 שניות.
לחיצה של 40 שניות על הקשר תחויב כאילו היתה בת 48 שניות (יחידות חיוב לפי מדרגת 12 השניות הבאה).
כל חלק מהיחידה נחשב כאילו היה יחידת זמן אוויר שלמה.
עיגול ל-12 שניות בווקי טוקי, מחושב על משך השיחה כולה ולא על כל לחיצה נפרדת על מקש ה-PTT (כל עוד רשום שיחה מתנהלת).כאשר אתה קורא למנוי אחר בווקי-טוקי, כל עוד רשום "שיחה מתנהלת" מי שיחויב על השיחה הוא הראשון שלחץ.
זמן ההשהיה בין קריאה לקריאה הינו 4.5 שניות. זאת אומרת שאחרי הפסקה העולה על 4.5 שניות, מתחילה שיחה מחדש כאשר הצד השני מתחיל להיות מחוייב.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה