פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוגרים פניות באתר תלונה אוטומטית מבלי לדבר עם הלקוח! נושא התלונה:
פיסו משה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טוב אז מה כבר יש להגיד שלא נאמר על חברת מירס?
מחייבים על כספים שלא מגיעים להם ולא מזכים
מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים
מעבירים אותך מאחד לשני ומחזיקים שעות על הקו את זה כולנו כבר יודעים
מוציאים ללקוחות שלהם את המיץ גם זה ידוע

מה מתגלה לי בפעם האחרונה? חברת מירס חייבה את לקוחותיה על חיוג לכוכבית 166. כלומר למוקד שירות הלקוחות שלה! זה אמור להיות מספר חינם כמו שאר החברות אולם במירס עובדים לפי שיטת מצליח וחייבו את הלקוחות על זה. אני עליתי על הטעות אולם מי יודע כמה אנשים כמוני שילמו ולא יודעים?

בכל מקרה הגברת איילת מכלוף סגרה פה את הפנייה שלי וציינה שהבעייה מולי טופלה במישרין. אז גברת מכלוף איך הבעיה נפתרה אם לא יצרתם איתי קשר? האם אתם נותנים רק תשובות אחרות לתקשורת ולמעשה משקרים במצח נחושה?

אני ממתין לפתרון לבעיה שלי. הנה שוב הפנייה
"בחשבונית האחרונה שלי שנסגרה בתאריך 20.3.07 חוייבתי על שיחות שלא ביצעתי!
נכנסתי לפירוט השיחות באתר וגיליתי שקיים מספר באזור 03 שכלל לא מוכר לי.
יצרתי קשר עם נציגת השירות שאישרה לי שהיא כלל לא רואה שיחות שנעשו מהמכשיר בחודש מרץ. בדיקה נוספת העלתה שגם בחשבונית פברואר חוייבתי בסכום קטן יותר על שיחות למספר שמתחיל בקידומת 077 שגם אליו לא התקשרתי כלל וכלל.

כל זה מתווסף לרצף התקלות, הבעיות והשד כבר יודע מה שאני חווה על בשרי חודשים עם חברת מירס.

משהו לא טוב לא טוב לא טוב קורה במירס!
ועכשיו צריך להמתין שוב חודשים לזיכוי.

אלא שהפעם אני לא מתכוון לוותר.

או שאזוכה מיידית לחשבון הבנק שלי ולא דרך זיכוי או שאנקוט צעדים משפטיים מידיים כלפי חברת מירס!"

כאמור, אני רוצה כסף מזומן לחשבון הבנק שלי! לא רוצה שום זיכויים ממכם!
אם לא אקבל את כספי אני חוזר ומציין שאנקוט נגדיכם צעדים משפטיים.
הגיעו מים עד נפש ממכם.

צוות תלונה, שמישהו יגאל אותי מעונשו של זה!

תודה
כספי סוג הנזק :
כסף מזומן לחשבון הבנק בגין השיחות שלא ביצעתי + שלל הזיכויים שמגיעים לי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
אכן פניית הלקוח נסגרה ללא עידכונו בפתרון ואנו מתנצלים על הטעות. כעת פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה