פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי ניתוק ,שלחתי פקס ולא מנתקים אותי ממשיכים לחייב בתשלום. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מספר פעמים פניתי למירס בבקשת ניתוק במשך שנה שלמה לא הוצאתי ואף לא שיחה אחת מהמכשיר למעט לצורך שיחות עם השירות לבקשת ניתוק במשך שנה אני משלם סתם כמעט 70 ש"ח בחודש על כלום .סיימתי את תקופת ההתחייבות לפני חודשיים וביקשתי ניתוק לפני סיומה והובטח לנתק אותי עם סיום תקופת ההתחייבות .לאחר שלא סמכתי על הנציג שיבוצע ניתוק המתנתי לסיום תאריך ההתחיבות ויצרתי קשר שוב לניתוק הפעם נתבקשתי לשלוח פקס .שלחתי פקס וממש כלום אני עדיין מחוייב בכ.א ולא מעניין את אף אחד שביקשתי ניתוק ממש חוצפה .אבקש לנתקני במיידי ולהשיב לי את כספי שגבו ממני במרמה וללא אישורי.
ממועד סיום ההתחייבות .תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה