פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה מתמשך נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר כ 8 חודשים שאני , לצערי , מחובר לחברת מירס אין לי קליטה ראויה בבית העסק פניתי שו ב ושוב אך ללא הועיל. נתנו לי מכשיר המגביר קליטה ועדיין אין קליטה טענו שתוך חודשיים יחברו אנטנה באזור שתשפר את הקליטה אך שוב הדבר לא נעשה!!!
אני מוציא את כספי לשווא ולא התנתקתי מהחברה הנוספת שאני מחובר בגלל שאין לי קליטה במכשיר המירס
ולדאבוני אני מחוייב ל 3 שנים
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא קנס מחברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה