פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה שלא בוצעה אך חויבה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשר אלי נציג שירות מכירות של חברת מירס וניסה למכור לי מכשיר חדש שלהם, אני אמרתי לו שבלי לראות את המכשיר ולחתום על עיסקה מסודרת אינני מוכן. הוא אמר שאין שום בעיה הוא ישלח לי את המכשיר עם שליח ואם ארצה אחתום על העיסקה. למחרת הם ביצעו חיוב בויזה ע"ס 1080 ש"ח בזמן שעדיין לא ראיתי מכשיר ולא שליח. עד היום אין לי זיכוי בויזה, שלא לדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לי כשבאתי למרכז קניות וערכתי קניה גדולה והודיעו לי שהויזה חסומה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל זיכוי וכן פיצוי הולם על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין.
אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
עיסקה בוטלה , הוחזרו ללקוח החיובים בגין המכשיר והחשבונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה