|
|
|
|
|
|
אין קליטה |
נושא התלונה: |
כהן רוברט |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי שלושה מכשירים של מירס שאני מחויב ל36 חודשים הבעיה שאין לי קליטה
לא בבית לא בעסק פניתי למירס והם שלחו טכנאים שבדקו ומצאו שאני צודק ביקשתי להחזיר את המכשירים אבל מירס מסרבים
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
תלונתך נבדקה. הכיסוי נמצא ברמה סבירה. אנו מקווים שתמשיך לעשות שימוש נכבד במכשיר, כפי שאכן נעשה על ידך. לשרותך תמיד |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|