פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קליטה וביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברת מירס מזה שנה אני משלם כ2500 שח בכל חדש פניתי לחברה לשידרוג מכשיר ונענתי בחיוב . בזמן השדרוג שאלתי את נציג החברה אם אני יכול להשאיר את המכשירים הישנים ברשותי בתשלום כמובן ואז אתן אותם לבנותי.
לאחר שנחתמה העסקה התברר לי שאין קליטה באזור בית הספר והמתנ"ס כמו כן באזור מושבי חוף הכרמל ששם בעצם גרות חברותם של בנותי .יש לציין שחברת מירס התקינה לי בבית מגבר בכדי שתהייה לי קליטה בבית פניתי למיס ותשובתם הייתה שזו בעצם בעיה שלי והם אינם מתחייבים לקליטה בכל מקום
יש לציין שמכשירים אינם פעילים ובכל זאת חברת מירס ממשיכים לחייב אותי זה החודש השני למרות פניות רבות תשובתם היתה שזו בעיה שלי והם ימשיכו לגבות תשלוםעל שני המכשירים ע"ס 600 שח.ברשותי יש 5מכשירים במירס
.
עלבון סוג הנזק :
לבטל את העסקה הנוכחית של שני המכשירים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה