פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מוכנים לנתק אותי!!! נושא התלונה:
ג'נאח אבי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר שבועות נפגשתי עם נציג שירות של מירס על מנת לרכוש מכשירים חדשים ולשנות את המסלול הקיים.
נציג השירות הציע לי מספר מסלולים חדשים אשר לא נראו לי כדאים באותו הרגע.
ביקשתי ממנו שאני יחזור אליו עם תשובה בעוד מספר ימים.
במקביל נפגשתי עם נציגי שירות של פלאפון וסלקום וקיבלתי את ההצעה הכדאית ביותר מחברת פלאפון.
חזרתי אל מוקד שירות הלקוחות של מירס עם תשובה שלילית ובקשה לנתק את המכשיר בהקדם האפשרי,נציג השירות ביקש שאני יפנה למרכז שירות על מנת לנתק את המכשיר.
הגעתי למרכז השירות בחדרה,נציגת השירות לא הראתה נכונות לטפל בבעייה שלי.במקביל היא נתנה לי לדבר עם סוכן המכירות ממרכז השירות בטבריה שגם הוא לא היה מוכן לנתק אותי בלי להיפגש איתי.
כל יום שאני מחובר לשירות מירס עולה לי כסף.
אני מוכן לשלם כל סכום שנקבו בעבור סיום החוזה,והם יודעים זאת.
אני אדם עסוק בעל עסק ואין לי זמן לטירטורים מקצוות שונים של הארץ.



עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ניתוק המכשיר בהקדם האפשרי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
נמסרו ללקוח דמי היציאה לניתוק המכשיר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה