פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייוב בשרותים שלא הוזמנו. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה ביקשתי מחברת מירס לשנות חבילת תיקשורת ולנתק שרותים לא חיונים עבורי, אכן כך נעשה לאחר כשלושה חודשים עקב מצב כלכלי וחוב לרשת מירס נותקו המכשירים והועבר לטיפול משפטי. לאחר כחצי שנה(לפני כ 3 חודשים) חוברו המכשירים שוב והחברה חיברה אותי בחזרה לשרותים שביקשתי לנתק בלי רשותי לאחר שיחה עם מחלקה פננסית נאמר לי שאני יקבל זיכוי בחשבונית הבאה בחשבונית הבאה אכן קבלתי זיכוי אך שוב פעם חויבתי בשרותים הלא רצויים וכך זה נמשך עד היום הזה לאחר כ 4 חודשים של שיחות עם מספר גורמים בחברה
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה