פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יוני 2007 ביקשתי לנתק את המכשירים שברשותנו 0578768360 ו0578487303 מהשירות של משרד בנייד , במהלך השיחה עם הנציגה נשאלה השאלה האם הביטול יפגע בגלישה מאחר ואנו מרבים להשתמש בגלישה בנייד ,, תשובת הנציגה היא שהביטול במשרד הנייד אינו פוגע בחבילת הגלישה .
לאחר כמה ימים ביצענו שיחה שנייה למריס לבדוק משהו, ונשאלה השאלה בנוגע למשרד בנייד והגלישה כאן הוברר כיח עצם ביטול החבילה מהווה ביטול גם של הגלישה, והחיוב משתנה , ביקשתי הצעה . נמסר לי על ידי המוקדנית כי עלות גלישה חופשית הינו 53 ₪ לחודש וכאשר שאלתי בנוגע להחזר המשרד בנייד נאמר לי סכום של כ 49 ₪ (לא לתפוס אותי במילה ) זה בערך הסכום והוא השתנה מאז, ואם אפעיל שוב את המשרד בנייד אקבל את הגלישה חופשית חזרה ויש לי חודש חינם. כמובן שאת זה בחרתי שוב לחבר .
בחשבונית האחרונה לפתע הגיע סכום של למעלה מ1400 ₪ בירור זריז העלה שאני לא נמצא בשום הטבה ולא בחבילה ולא כלום , פשוט אני משלם רגיל .
יצרתי שוב קשר עם מירס התנהלה שיחה דיי ארוכה עם החברה נפתח בירור שבסופו ביום שישי 29/06/07 מתקשרים ממירס וטוענים מצטערים האזנו לשיחה אתם לא צודקים אתם תשלמו את מה שמגיע בחשבונית.
אני כופר בכל העניין הזה לא נאמר ולא הובהר בשום דרך שהיא על כך שאני אשלם עבור הגלישה רגיל, אני ביקשתי והבהרתי על כך שאני מחזיר את המשרד בנייד וזו על מנת לגלוש חופשי, רק לאחר שאמר לי שכן חיברתי את השירות .
חברת מירס מהשירות לקוחות ביצעו הטעייה והוליכו אותנו שולל במסגרת החבילות זו הטעייה שאין כמותה חברת מירס פשוט שיחקה איתנו בצורה עקיפית .
אני דורש בזאת שיערך בירור מעמיק בנושא ולהביא לביטול החיוב המיותר הזה שכן האחריות הייתה של חברת מירס שרות הלקוחות שביצעו כאן הטעייה מכוונת בלקוח .
אני שומר לעצמי את הזכות המלאה לפנות לגורמים נוספים ולהביא להתערבות מלאה על מנת להוכיח כי בוצעה הטעייה וגרימת עוול
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות את החשבון על סף פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.אפליקציה בשם "משרד נייד" שנרכשה על ידי הלקוח כללה בתוכה גלישה באינטרנט ל 250 דפים בחודש, ללא כל תשלום נוסף. משביקש הלקוח להתנתק מאפליקציה זו, נותק גם מהגלישה באינטרנט. חיבורו לגלישה לאינטרנט חייבה תשלום נפרד.
2. הלקוח מתעלם במכתבו ממגבלה זו, שהובהרה לו היטב, בשיחה המוקלטת בחברתנו.
3.יצויין עוד כי הלקוח חובר לאפליקציה של "משרד בנייד" ונהנה משירות זה ללא חיוב במשך חודש ימים (עד ה 3/7/07).
4.לפיכך, אין לנו אלא לדחות טענותיו ולסכם ולאמר כי חוייב בסכום נמוך ממה שסוכם, לאור ההטבה שניתנה לו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה