פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לשלם כל כך הרבה ולא להינות מקליטה סבירה ואם רוצים להתנתק חבל"ז - מירס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מירס תמיד "מקימה מאות אתרי קליטה" ו "תוך חודש-חודשיים הקליטה תהיה מעולה" . הבעיה היא שאחרי כארבע שנים במירס ומאות הבטחות שווא המצב הוא כל כך גרוע ( מנוי לא זמין כשהסקלה של הקליטה מרה קליטה מלאה, ניתוקי שיחות, קליטה ברמה נוראית של שיחה וכו) שכשאתה פונה אליהם ישנה בחורה שאומרת שהקליטה "סבירה" כמו תוכית. לאחר שנגרם לנו נזק בעבודה ממירס רצינו להתנתק ואז מגיע ה ג י ה נ ו ם הכי גדול עלי אדמות זה פשוט בלתי אפשרי.

חברת מירס היא הספק הכי גרוע שנתקלנו בו בעסק וברגע שנדידת המספרים תצא לפועל אנחנו טסים לחברה אחרת

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.על פי רישומי חברתנו, מבצע הלקוח במכשירים שימוש נכבד ביותר, העולה כדי אלפי דקות שיחה בחודש.
3.יצוין כי בהתאם להסכם עם חברתנו, התחייב הלקוח לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הוא אינו רשאי לבטל את ההסכם, אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו. ביטול הוראת הקבע, באופן חד צדדי, מהווה הפרה של ההסכם, על כל המשתמע מכך.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה