פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית שגויה בעקבות הטעיית לקוח נושא התלונה:
יוסף סנדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 07 ניתקתי את השירות של MOBILE OFFICE בשתי המכשירים שברשותי היות ואין לי שימוש בשירות, דבר אחד שכן יש לי שימוש ממנו הינו הגלישה באינטרנט, ביררתי לפני כן עם נציגת השירות האם ניתוק השירות של ה MOBILE OFFICE יפגע לי בשימוש של הגלישה החופשים, נאמר לי בפרוש שלא וכי אין לי מה לדאוג. כך היה לאחר מכן יצרתי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של מירס בעניין חיוב מסויים ובמקביל ביררתי את העניין של הגלישה החופשית והביטול של ה MOBILE OFFICE נאמר לי כי ברגע שניתקתי את השירות כך גם הופסקה לי הגלישה החופשית באינטרנט ועל כל קילו בייטת שאני גולשת אני משלמת, החלתי להתרעם על נציגי השירות של מירס בעקבות חוסר הידע שלהם והטעיית הלקוח, שוחחתי עם נציגה בכירה הנ"ל התנצלה על טעות הנציגה והשיבה לי את המוביל אופיס באותו עלות ששילמתי וכמו כן אמרה כי אני יקבל גלישה חופשית באינטרנט למשך חודש חינם כפיצוי, הסכמתי.
במועד בו יצאה החשובנית לאתר האינטרנט של מירס, הבחנתי כי סכום החיוב על המירסים הינו 1440 ש"ח, התפלאתי היות ואני אף פעם לא מגיעה לסכומים כאלה בשיחות וביקשתי לברר את פשר החיוב, נאמר לי כי לחיוב הרגיל שלי נוספו בערך כ 350 ש"ח לכל מכשיר בגין גלישה באינטרנט, דיברתי שוב ושב עם נציגי השירות בעניין הסברתי להם כי קיבלתי את הגלישה החופשית למשך חודש מתנה בעקבות הטעיית הנציג, אך לא הם מסרבים, וטוענים כי לא היה ולא נברא , הוצאתי מכתב למח' פניות הציבור בחב' מירס היות ויש לי השגות לגבי החשבונית ועד היום לא חזרו אלינו שכשאני רודפת אחריהם כל יום כמעט כדי לגעת מה ניסגר עם החשבונית היות ואנחנו מתקרבים למועד חיוב חדש, בו היתווסף החיוב על החשובנית של יוני 07 ויולי 07, את החשבונית הקודם למזלי לא שילמתי היות ונגנב לי כרטיס האשראי וטרם הספקתי לתת להם את הכרטיס החדש, והללו לא שבו אלי ואני רוצה לשלם את חובי כמקובל עם קיזוז החשבונית בגין הגלישה כפי שהוסבר לי ע"י הנציגה כי אקבל חודש גלישה באינטרנט חינם.
במקביל יצא מכתב למשרד התקשורת בנדון אך טרם השיבו לי משני הגורמים תשובה ואניי מודאגת רוצה לשלם את החשובנית אם כי לא אשלם את הסכום הזה ....
בנוסף אציין כי גילתי ב 06/07/07 במקרה בעקבות חדש שהיה לי כי ניתקו לי מחודש 03/07 את השיחה המזוהה במכשיר ללא ידיעתי וזאת לפי דבריהם בעקבות תקלה טכנית במערכת הללו אינם מעוניינים לפצות אותי על כך בגלל החוב לכאורה שמופיע להם במערכת למרות הניתוק ללא ידיעתי של השיחה המזוהה והטעיית ו / או טעויות הנציגים במירס.

עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון החשבונית בהקדם האפשרי, ופיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי בגין החשבונית ובגין ניתוק השירות של השיחה מזוהה של המירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1. אפליקציה בשם "משרד נייד" שנרכשה על ידי הלקוח כללה בתוכה גלישה באינטרנט ל 250 דפים בחודש, ללא כל תשלום נוסף. משביקש הלקוח להתנתק מאפליקציה זו, נותק גם מהגלישה באינטרנט. חיבורו לגלישה לאינטרנט חייבה תשלום נפרד.
2. הלקוח מתעלם במכתבו ממגבלה זו, שהובהרה לו היטב, בשיחה המוקלטת בחברתנו.
3.יצויין עוד כי הלקוח חובר לאפליקציה של "משרד בנייד" ונהנה משירות זה ללא חיוב במשך חודש ימים (עד ה 3/7/07).
4.לפיכך, אין לנו אלא לדחות טענותיו ולסכם ולאמר כי חוייב בסכום נמוך ממה שסוכם, לאור ההטבה שניתנה לו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה