פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הצטרפנו לחברת מירס ורכשנו 4 מכשירים במסלול עסקי. מאז ועד היום אין קליטה בשטח העסק, החברה שלחה טכנאים מטעמה כמה וכמה פעמים שאישרו שאכן אין קליטה בשטח העסק. לאחרונה בעקבות תלונות נוספות לשירות הלקוחות נשלחו טכנאים נוספים שטוענים שהקליטה בעסק ברמה סבירה. אך לצערי הדבר איננו נכון. אנו נמצאים בעסק שעות רבות ומפסידים שיחות רבות מלקוחות והדבר גורם לנו נזקים כבדים. חברת מירס איננה מוכנה לשחחר אותנו מהחוזה ללא דמי ניתוק, הדבר נראה לנו מגוחך שכן החברה עצמה לא מספקת לנו את השירות אותה התחייבה לספק.
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא דמי יציאה. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.על פי רישומי חברתנו, הלקוח עושה שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי אלפי דקות שיחה לחודש.
3.זאת ועוד, חברתנו התקינה בעבר מגבר לשם עיבוי הכיסוי במקום בו מרכז פעילותו של הלקוח. ובבדיקה של מחלקת ההנדסה נמצא כי הקליטה הינה תקינה בבית העסק.
4בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייב הלקוח לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הוא אינו רשאי לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
5.לאור האמור לעיל, חברתנו פעלה ופועלת בהתאם להסכם ולדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה