פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות - גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לקוחה של החברה מזה כשנתיים. - היה המכשיר הראשון היה כשר במגזר החרדי בארץ. רכשתי מכשיר אחד ולאחר כשנה ביקשתי לרכוש מכשיר נוסף, היה מבצע ואמרו לי תקחי שני מכשירים ותשלמי רק על אחד. לא דובים ולא יער. לקחתי שני מכשירים נוספים ואני משלמת על שניהם ביחד כ 40 ש"ח לחודש עוד לפני שהתחלתי לדבר.
המכשיר הראשון שקניתי עולה לי כ 60 ש"ח לחודש כמובן אף הוא ל 36 חודשים.
היום למרות שהמכשיר הראשון אבד, ללא כרטיס סים. והוחזר לחברה, אני עדיין משלמת את מלא הכסף עבור המכשיר - לשים לב 60*36 שווה כ -2200 שקל. ושוב מדובר במכשיר פשוט לא דור שלישי.
לאחרונה עקב טעות של הבנק חזרה לי הוראת קבע התקשרתי לחברה ואמרתי להם, בבקשה תגבו הכסף בחודש הבא. לא מסכימים. מחייבים אותי לשלם ב 8 לכל חודש שלא תמיד יש כסף בדיוק באותו יום. גם מכשירים שלא בשימוש. וגם לשלם מתי שלא נוח. וסוף סוף ביקשתי להזיז את התשלום לחודש הבא. לא מסכימים.
מה לעשות חברה ממש חכמה, לא רוצים לקחת כסף. רוצים להסתכסך. במשפטים בשביל סכום כולל של כ 100 ש"ח.
פשוט אם היו מבינים שכשלא נותנים שירות אז אין לקוחות. אולי היו מתנהגים אחרת.
מיותר לציין, שאין לי שום קשר עם החברה הזאת פרט לעובדה שאני צריכה לשלם הון עתק על מכשירים פשוטים, שאינם ברשותי.
אפרת
כל הנזקים גם יחד סוג הנזק :
אבקש למצוא כל פתרון הולם כדי למנוע ממני להפסיק לשלם סכומי עתק על מכשיר שאינני משתמשת בו בכלל פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מוצר במקרה זה מכשיר סלולארי. מרגע שהועבר אליה המוצר נשלמה העסקה. העובדה שהתשלום בגין המוצר נפרס ל 36 תשלומים לא גורע מזכותה של החברה לקבל הסכום המגיע לה, וגם אם החליטה מטעמים פרטיים שלה לא לעשות שימוש במוצר.
הוראת קבע כשמה כן היא - באופן קבוע בתאריך קבוע מופחת תשלום קבוע עבור שירותים שקיבל הלקוח. לקוח שאינו מסוגל לדאוג ליתרת זכות כה זעומה בחשבונו, יכול למסור אמצעי תשלום אחר כמו כרטיס אשראי או הפקדה לחשבון הבנק של החברה. המתלוננת סירבה למעשה לשלם בכל דרך שהיא. בנסיבות אלו ברור לכל כי אין הצדקה לתלונתה. תגובתנו נמסרה ללקוחה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה