פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסף שגובה מירס עבור ניתוק וחיבור חזרה נושא התלונה:
אדרי שלמה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שי ברשותי 7 מכשרי מירס ועבור כל מכשיר הם גובים סכום של 100ש"ח עבור ניתוק וחיבור זה אומר שאני אמור לשלם 700 ש"ח כל ניתוק האים יש הצדקה לזה
בדקתי בשאר החברות והם גובים סכום של 55 ש"ח לא משנה כמה מכשירים יש לך
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
במענה לתלונתו של הלקוח,הרינו להשיב כדלקמן:
1.הלקוח לא פעם ולא פעמיים הפר התחייבותו לשלם חובו בגין השימוש במכשירי מירס.
2.כתוצאה מכך, נותקו מכשיריו וחוברו בשנית לבקשתו.
3.פעולות הניתוק וחיבור מחדש והטיפול בהוראת הקבע שחזרה מחייבות תשלום עמלה. לו היה הלקוח מכבד התחייבויותיו לא היה משלם סכומים מיותרים מבחינתו.
4.אשר על כן, חברתנו פעלה ופועלת כדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה