פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון הטלפון נושא התלונה:
אהרון אדם שם/כינוי:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריל 3/8/07 הגעתי לתחנת שירות של חברת מירס עם מכשיר מקולקל אחרי שעה וחצי החזירו לי את אותה מכשיר רק הפומיט לא עבדה הכנסתי אותה חזרה באותה רגע לאחר כ5 דקות החזירו לי אותו מתוקן אחרי כניסת שבת אני נגלה שחברים מתקשרים אלי אך אין צילצול שבוע ימים אני בלי טלפון לחברה לא מעניין קישרו אותי למנהל תחנת נתניה ארז וחרי שבוע דאג שיביאו לי מכשיר מחודש אבל אותו מכשיר אחרי יומים נהרס גם הוא נעשה לי וירוסים נתקע לי גם המקשים דיברתי עוד הפעם עם ארז ועם השרות הלקוחות של מירס ביום שישי 10/08/07
ארז אמר לי שהוא ידבר איתי ביום ראשון ולאחר שדיברתי עם ארז דברתי עם השרות הלקחות בקשתי שירשמו תלונה לקשרי לקחות היום ביום שלישי התקשר אחד בשם אבי מנהל קשרי לקחות ודיבר איתי בחוסר זילזול כי ביקשתי מימנו לנתק את הטלפונים ולא הסכמתי לשלם 500 ש"ח לכל ניתוק אך הם אלה שזילזלו בי כלקוח פרטי ואני משלם כל כך הרבה כסף שלא מגיע לי חברת מירס מזלזלת בלקוחות הפרטים ובעיקר אלה שיש להם כמות קטנה של מכשירים הקלטתי את כל השיחות עימם ואני מעוניין לתבוע אותם על עוגמת נפש.
אני רק מעוניין להוסיף שבזבזתי ימיט עובודה וזמן יקר בשיחות.
בזבוז סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.לעניין טענות הלקוח בדבר איכות המכשיר – בהתאם להסכם ההתקשרות עם חברתנו, בכל מקרה שבו מתגלעת בעיה במכשיר של לקוח, על הלקוח לאפשר לחברתנו לאתר את הבעיה ולתקנה. בנסיבות התלונה הנ"ל,הלקוח פנה מספר פעמים במהלך השנה החולפת, אל תחנת שירות של חברתנו, כאשר פעמיים מתוכן היו בשל נזק אשר נגרם למכשיר. לפנים ומשורת הדין ועל מנת לרצות הלקוח נוחלף מכשיר הלקוח במכשיר חדש.
2.בנוסף, במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייב הלקוח לעשות שימוש במכשירים משך תקופה של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, היא אינה רשאית לסיים את ההסכם, אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
3. בנסיבות אלה אין כדי להביא לביטול חד צדדי של ההסכם על ידי הלקוח.
4.מכל מקום, על פי רישומי חברתנו, הלקוח עושה שימוש במכשיר, משך תקופה ארוכה.
5.לאור האמור לעיל, חברתנו פעלה ופועלת בהתאם להסכם ולדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה