פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנקתויות ללא סוף נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מירס צוחקים על כולם, חבל פשוט להתלונן הם לא עושים לא כלום, לדוגמא היום נסעתי מגוש עציון לירושלם, השיחה נותקה 6 פעמים
מצב יאושי שמירס פשוט לא נעושים לאנ כלום בענין למרות תלונות בעבר.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.מכל מקום, על פי רישומי חברתנו, נעשה במכשירי הלקוח שימוש נכבד ביותר, העולה כדי מאות דקות שיחה בחודש.
3.לאור האמור לעיל, חברתנו פעלה ופועלת בהתאם להסכם ולדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה