פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגבה על גנבת כספים נושא התלונה:
אדרי שלמה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
גברת איילת תבדקי את תשובתך יתר לענין ולא לתת תשובה לא ענינית לגבי הסכום שאתם גובים שזה אומר אני משלם בהוראת תשלום 1 ולא 7 הוראות תשלום (אתם מגישים הוראת קבע 1 שזה אומר 55ש"ח עבור ניתוק ו55ש"ח עבור חיבור כפול 7 מכשיר עכשב גברת איילת הנכבדת תעשיא חשבון ותגיבי לענין ולא סתם לצאת ידי חובה ולעשות אותנו מתומתמים כי אנו לא כאלה

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
מהות העמלה: עמלה על הווצרות חוב במערכת ועל הוראת קבע חוזרת (לא מסיבה טכנית). העמלה נגבית באופן אוטומטי , ללא מעורבות מחלקת הגבייה . במידה ולקוח לא שילם את חובו תוך 14 יום מרגע יצירת החוב עליו לשלם את עמלת הגביה. העמלה הינה עבור עבור הטיפול בבעיות גביה. עקב חוב שנוצר בשל אי תשלום במועד ובאמצעות הוראת קבע, אנו גובים עלות תפעולית לטיפול בחוב". תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה