פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים לא תקנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ליד יגאל אלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

שמי משה ג'נשוילי עובד כמנהל חברה עצמאית בארץ בתחום הארועים.

רציתי לשתף אתכם בבעיה שיש לי אותה די הרבה זמן עם חברת "מירס תקשורת".

שני המכשירים שיש לי ממירס הם ניקנו מאחי שרצה פשוט להיפטר מהם אחרי ששולם עליהם כבר מהתקופה שאחי עשה בהם שימוש בתשלומים לשלוש שנים.

איני יודע למה, שעשיתי את העברת הבעלות על שני המכשירים הייתי גם צריך להמשיך לשלם עליהם דמי שימוש ואת עלות המכשירים, כך הסבירו לי שאלתי מדוע ענו לי כי כשעושים העברת בעלות ישנם עליות כאלה וכאלה , טוב עזבו לא הבנתי כלום ולקחתי את המכשירים מדגם 850 אחד פתוח לשיחות ואחד לא רק מקבל,אני עובד הרבה מאוד עם הפלאפון מקבל עבודות הזמנות דרך הנייד וגם מתקשרים אליי מחו"ל במידה וישנם מכרזים ואני כל הזמן בפגישות כך להיות ליד המחשב אני לא יכול אם כבר הכל היה במייל מתקבל,אז מתחילת שימוש במכשירים התחילו הבעיות אין קליטה ניתוקים באמצע שיחות עם ספקים ולקוחות חשובים שיחות מחו"ל מתנתקות ואין אפשרות לחזור אליהם הייתי הולך למרכזי השירות ביגאל אלון 3 פעמים בשבוע חשבתי שאני עושה שם משמרות הייתי מפסיד המון זמן עבודה בשביל שאני יוכל לקבל פלאפון שיוכל לתפקד כמו שסלולרי צריך לתפקד! נהייתי מתוסכל ביותר מהפלאפון שלהם כשרציתי להחזיר את המכשירים התחילו הנאומים שלהם על הקנס כ 2000 ומשהו שקל לכל מכשיר ,אני קבלתי מהם שדרוג לפלאפון אחר שמתברר שזה אותו סוג של פלאפון רק צבע אחר ועל זה הם חידשו לי את ההתחייבות אליהם נגיד נישאר לי להיות עם המכשירים מחויב כלומר שנה אז עכשיו 3 שנים מחדש בגלל שקבלתי אותם בצבע אחר אבל הם טוענים שזה ממש מכשיר יותר חדש .

וכמו שלא רציתי שיקרה בדיוק אותם בעיות רק שכרגע הפסדתי 3 עבודות גדולות מהפקות שונות רק בגלל שלא הייתי זמין והנייד שלי איתי אפילו בשירותים ובכל מקום הרבה טוענים ומתקשרים למשרד שלי וטוענים שאני לא זמין במשך היום ואיני יודע למה .

הלכתי למרכז השירות שוב ושוב החליפו לי מעגל חשמלי פעמיים אני מכיר כבר את כולם מהשומר עד למנקה מרוב התדירות שאני שם הסברתי להם שאני רוצה מכשיר אחר גם לסוכן העסקי שלי הסברתי אך הם מתחלפים כל חודש אז איני יודע מי מטפל בי והם גם לא מעדכנים אותי כשהסוכן העסקי שלי מתחלף .

אמרו נחליף לך למכשיר חדש רק עם התחיבות מחדש עוד 3 שנים כאילו עוד פעם להתחתן אתם בזמן שאני רק מנסה להתגרש מהם הסברתי להם על עגמת הנפש שאני עובר מהשרות ומהמכשירים עצמם אך לא עזר לי כלום או קנס או מכשיר חדש ו"חתונה" .

החלטתי מרוב תסכול ועגמת נפש לסגור את הוראת הקבע שלי אליהם וכבר זה שחודשיים אני מקבל שיחות למירס ואין לי יוצאות כי סגרו לי אותם ואני משתמש ומכשיר של אוראנג' שהוא פשוט מעולה

ואני מאוד מרוצה ממנו .

אז חודשיים כבר הם לא קבלו את התשלום החודשי שיוצא גם ככה מוגזם מידי כ 800 ₪ כל חודש בזמן שאני במסלול של 500 ₪ כל חודש ואני לא מוציא הרבה שיחות אבל מקבל יותר זאת אומרת זה תלוי במכשיר אם יש לו מצב רוח לקבל את השיחות.

אז אני בינתיים משתמש באוראנג' והמירס מנותק והם עדיין שולחים מכתבים חשבתי לתבוע אותם על כל עגמת הנפש והפסד העבודות שזה הרבה מאוד כסף שהפסדתי בגלל השימוש במכשיר שלהם.







מה אתם מייעצים לי לעשות בנדון נגד חברה גדולה כמו מירס



תודה על תשומת הלב

בכבוד רב!

משה ג'נשוילי
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשירים בלי שום התחייבות זמנית או כספית פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה