פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים על מכשירים שלא מופעלים נושא התלונה:
מנדל מרדכי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי על שרותי סלולר בחברת מירס.
לפני יותר משנה בקשנו ניתוק קוים שלא בשימוש עקב לימודי ילים בחו"ל. שלחנו בקשת התנתקות, ואמרו לנו להמתין עד שהמנהל יחזור אלינו. ההוראה שלנו לא תקפה לפני שמדברים עם המנהל. פנינו שוב, אגב הכל מתועד אצלם, ובקשנו שוב בפקס לבטל החיובים השרירותיים, אך ללא הועיל. חייבו אותנו מאות שקליםבחודש על אי הוצאת שום שיחה במספרים אלו. כל פניתינו בכתב ובע"פ עם שירלי ופקידות נוספות - לא הועילו. בלית ברירה בטלנו את הוראת הקבע, ולפתע הופ, קוים לא פעילים לא חוייבו, אך זיכויים של מאות שקלים בגין קוים מנותקים - לא הוחזרו. מעתה שלמנו בכריש אשראי את החובות, אך בקשנו שוב לבדוק למה לא נותקו קוים וחייבנו בלי שימוש בהם, כל הבקשות לבדיקה לא נענו. רק לפני שוב דברנו שוב עם ליאת שבדקה את הנושא ביסודיות, אך תשובתה היתה כי המנהל לא דיבר אתנו ולא היתה לנו לבקש ביטול קוים. עתה הם שוב נתקו לנו הקוים הפעילים לרות שהם חייבים לנו כסף ולא אנחנו. והודענו להם שוב כי רק לאחר שישבו לנו הכספים שגבו שלא כדין נפעיל שוב את הוראת הקבע. אך הם ניתקו לנו את הקוים חד צדדית.
נבקשכם: א. להורות מיידית על חיג\דוש הקוים. ב. להחזיר לנו כמה מאות שקלים שנגבו שלא כדין. באם לא יחדשו הקוים מיידית נבקש פיצוי על כל הנזקים שנגרמו לנו בגין הניתוק. אנו עתה באמצע עונת החגים ונזקי הניתוק עלולים להיות אלפי שקלים ביום.
נודה לכם על טיפול מ ה י ר ב י ו ת ר בתלוננתינו.
שם החברה שיין בע"מ, ר' יהודה הנשיא 13 בית שמש, מספרי הטלפון הפעילים
057-3170770, 057-3132770.
תודה על הטיפול הדחוף והמסור ואיחולי שנה טובה
מ. מנדל, חב' שיין בע"מ, 51-244917-4

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה