פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
1.חיוב חד פעמי ללא הודעה. 2. קבלתי מכשירים לא חדשים 3.חיוב על שירות נושא התלונה:
ביטון נדב שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל הלוואי שאיילת מכלוף תיצור איתי קשר ותיתן לי את האפשרות לגולל לפניה מה עובר על משפחתי בשלושה החודשים האחרונים.
1.בחשבונית של חודש אוגוסט חוייבתי בסכום חד פעמי של 100 שקלים אחרי בירור עם ענת אחראית בסניף חיפה (נותני השירות הרגילים לא יכלו לומר לי מאיפה באו ה 100 שקלים האילו)היא אמרה לי שהיתה טעות בחשבונית הקודמת.בסדר אין לי בעיה לשלם מה שאני צריך לשלם אבל להוריד לי כול סכום שהוא מבלי להודיע לי באופן שרירותי וחדצדדי אני לא מוכן!!!!!!! אני רוצה לדעת על מה אני משלם.פשוט מאוד מירס עשו טעות אז איך הם תיקנו אותה ? פשוט מאוד הורידו לי 100 שקלים מהחשבון שלי והכול בסדר.
2.אני מצטער מאוד בפני מירס על מה שאני כותב עכשיו אני לא בא להשמיץ ולא כלום פשוט כותב עובדות!!!
לפני כשלושה חודשים קניתי שלושה מכשירים i880 "חדשים" סליחה הם פשוט
מחודשים!!!!!
עם אחד מהם עם שריטוט על המסך ועוד בעיות. עברתי גיהנום עד שאישרו לי להחליפו והפעם וידאתי שהוא חדש.
לבת שלי יש מכשיר כזה ולאישתי בשינהם יש בעיות של מסך,כפתורים,כיבוי עצמי של המכשיר וכו' ואני מציין בשניהם אותם בעיות .
במכשיר שלי החדש שהחלפתי ממש רואים שהוא חדש ואין בו בעיות.
אני לא פונה למירס בדרך הקונבציונלית כי אין לי את הכוחות פשוט.
מירס חייבים להבין שיש הבדל בין לקוח עסקי עם 500 מכשירים ולקוח פרטי עם 3 מכשירים אם הם מכניסים ללקוח העסקי כמה מכשירים מחןדשים אף אחד לא ישים לב אבל ללקוח הפרטי שמשלם ממיטב כספו זה כואב ולגיד את האמת כואב לי הלב כשהבת שלי אומרת לי שהטלפון שלה לא חדש כמו שלי !!
3.אני יכול להוכיח בחשבוניות שחוייבתי על שירות נווטקולי ללא הפעלה של התוכנה ביכלל.
עד לפני שלושה חודשים רק בטלפון אחד היה מופעל נווטקולי .לפני שלושה חודשים נתקתי גם אותו.הראה פלא בחשבונית הבאה חוייבתי פעמיים על הנווט הקולי כלומר בשני מכשירים הוא פועל כשלמעשה לא התקנתי את התוכנה ביכלל!!!אחרי שיחות מרובות עם מירס הם זיכו אותי על מכשיר אחד וגם זיכוי עתידי(למה?לא יודע)בסדר, בקיצור נחשו מה קרה בחשבונית הבאה??נכון שוב חיוב בשני מכשירים על הנווטקולי. מה עושים איך יוצאים מי זה??? לא יודע.אלוהים יודע.ואולי גם איילת מכלוף כי אם יש רצון לטפל בבעיה אז יש פתרון.
ושוב עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת שני מכשירים i880 בחדשים הפעם !!!וניתוק הנווט הקולי סוף סוף פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה