פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים כלקוח עיסקי ולא פרטי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מירס לפני כשנה רכשתי 2 מכשירי מירס מלקוח עיסקי לפני העברת הבעלות נימסר לי כי אני יהיה לקוח פרטי , כל אותו זמן עמדתי על כך שאני יהיה לקוח פרטי ולא עיסקי מיותר לציין שאין בבעלותי שום חברה או מס עוסק מורשה ולא היה אף פעם אני עובד שכיר עם 2 מכשירים סך הכול.
כאשר העבירו בעלות וביקשתי להיות לקוח פרטי סירבו במירס וחייבו אותי לקנות חבילה עם דקות כך נילחמתי בהם מס חודשים עד שהתייאשתי .
לפני כחודשיים אבד מכשיר אחד ולא רציתי לקנות מכשיר במקום ביקשתי לבצע הצלבת מספר מפני שהמכשיר שאבד היה המכשיר שאיתו עבדתי , מירס ביצעו הצלבת מספר אבל כעבור חודשיים הבחנתי שחיוב הטלפון שלי קפץ עד ל 1000 שח בחודש לאחר בירור נימסר לי שהייתי צריך לבקש גם לעשות הצלבת חבילה ומפני שלא ביקשתי חייבו אותי בסכומים אלה. לאחר שהתלוננתי וביקשתי להתנתק מהם נימסר לי שאין מה לעשות אלה לשלם סכום של 4000 שח על החבילות העיסקיות שאני מחוייב להם.
כמעט והלכתי לשלם העיקר לעזוב אותם אבל אז נימסר לי ע"י מכר שהוא עורך דין שאסור להם לעשות אותי לקוח עיסקי ללא עסק מורשה או ח.פ.
אני לא מעוניין בקניית חבילות אני לקוח פרטי ולא עיסקי .
כיום אני משלם 120 שח על מכשיר אחד שלא פעיל (לחודש)
על המכשיר השני משלם סכום של 250 שח עם מס דקות לא כולל מע"מ שניהם.
אשמח מאוד עם תעזרו לי ותיצרו עימי קשר
הפעם אני מבטיח למירס שעם לא תטופל הבעיה שלי אני אבטל את הוראת הקבע בבנק ואני מוכן ללכת איתם עד הסוף לבית משפט כי אין שום טופס שאני חתום עליו בהתחייבות ללקוח עיסקי או בקניית חבילה .
הפעם לא אוותר מבטיח כי נמאס מהם
כספי סוג הנזק :
שיעבירו אותי להיות לקוח פרטי ללא חיוב של חבילת דקות בחודש כבר לא מדבר על הזיכוי של החודשים שחייבו אותי ב 1000 שח פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח מטופלת מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה