פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענה לחוב שלא שולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
צה"ל אנשי קבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהיותי בעבר איש קבע חוברתי בעל כורחי (על פי ההסכם בין חברת מירס לצה"ל ורצון מפקדי) לשירות חברת מירס.
השירות כלל ימים ללא קליטה, הודעות שלא הגיעו ליעדן, בעיות חוזרות ונשנות עם המכשיר אך את כל זה קיבלתי בהבנה (הפרוייקט היה אז פרוייקט חדש של הצבא ומירס וקיבלנו הודעות חוזרות ונישנות על בעית תשתיות).
הבעיה שאני מדבר עליה הייתה בתקופת מלחמת לבנון השנייה שאני קצין לקראת שיחרור הייתי כמובן עסוק במלחמה או יותר נכון בתמיכה עורפית.
מסתבר שבחודשים יולי ואוגוסט 2006 לא חויבתי מאיזה שהיא סיבה (עפ"י מסמך שיש בידי מויזה גם לא הייתה בקשת חיוב) ולטענת עורכי הדין של מירס (משרד עורכי דין כספי בע"מ) היה יותר עקרוני שאבדוק את חיובי הוראות הקבע שלי מאשר שאעשה דברים אחרים.
עד היום לא קיבלתי שום מסמך בנושא החוב (היום קיבלתי מסמך שאם לא אפתור את נושא החוב פלוס הוצאות גבייה הגבוהות ממנו פי שתיים הנושא יועבר לטיפול ההוצאה לפועל) בנוסף לכך פניתי למוקד השירות של החברה 21.9.06 בנושא אחר ולא נאמרה לי מילה בנושא חוב זה או אחר.
ב11.6.07 קיבלתי פנייה טלפונית ממשרד עורכי דין כספי בע"מ שמתעסק בנושא שמבקש ממני להסדיר את החוב פלוס הוצאות הגבייה.
בשבוע שלאחר מכן נאלצתי לעשות מספר רב של שיחות טלפון בנושא הן לחברת MIRC, לחברת VISA, למשרד עורכי דין כספי בע"מ ולאנשים שונים לייעוץ משפטי.
ב12.6 לאחר שלא ענו לי במוקד הטרום טיפול משפטי של MIRC פניתי למוקד תמיכה למשתמשי צה"ל, בשיחה עם המוקדנית היא הבהירה לי את פרטי החוב כלפי MIRC וציינה כי העובדה שדיברתי עם מוקדנית שלהם ב21.9.06 והיא לא ציינה באוזני שקיים חוב כזה הוא אינו תקין, היא הציעה שמחר אני אדבר עם המחלקה שוב ונעלה לשיחה את המחלקה הטרום משפטית, אני בתגובה אמרתי שאני אשמח לשלם את החוב אך הוצאות הטיפול שמשלשות את הסכום לא נראות הגיוניות בעיני.
ב 13.6 חזרו אלי מהמחלקה הטרום משפטית של MIRC ואמרו לי שהחוב שלי אליהם הוא ללא הוצאות הגבייה והוא נובע מנסיון לחייבי ב6.8.05 (למרות שעד אז כל החיובים היו ב20 לחודש, שמדובר בחיוב לשני חודשים ביחד ושבמכתב אותו קיבלתי היום נרשם כי הניסיונות היו ב20 לחודש ביולי ואוגוסט), למרות תכינותי הרבות היא אינה הייתה מוכנה להעלות מישהו מתמיכת אנשי הקבע או לפתור את החוב בשום דרך מלבד להפנות אותי חזרה למשרד עורכי הדין.
בהמשך לכך במהלך שבוע זה שוחחתי מספר פעמים עם VISA שלאחר מספר בקשות שלחו לי מכתב שמציין שלא הייתה שום בקשת חיוב מMIRC לכרטיס אשראי שלי שסורבה במהלך החודשים המצויינים.
ב13.6 (גם ב12.6 אך לא נעניתי) פניתי למשרד עורכי דין כספי בבקשה שיישלחו לי מכתב בנושא על מנת שאוכל להתייחס.
ב25.6 הם פנו אלי חזרה בשאלה עם אני מעוניין להסדיר את החוב, אך שוב ביקשתי מהם מכתב והם אמרו שיישלחו.
הפנייה האחרונה מהם נעשתה היום (ה14.10.07), כאשר פנתה אלי מישהי מהמשרד שלהם וטענה שאם לא אסדיר את החוב שלי כלפיהם עוד היום הנושא עובר לטיפול ההוצל"פ, ניסיתי להסביר את הנושא אך ללא הועיל, אולצתי לקצר את יומי האחרון בעבודה (היום רישמית אני הופך לסטודנט מובטל) להגיע הביתה על מנת לקבל פקס מהם ולשוחח עמם בטלפון מספר פעמים רק כדי לגלות שהסכום עלה עוד קצת (בשל הצמדה למדד) ולאחר יעוץ משפטי מעורכת דין שמתעסקת בנושא לפנות אליהם במכתב על מנת להשיג פשרה ולשלם את הסכום.
אני גם חייב לציין שעל אף טענותיהם של MIRC ושל משרד עורכי דין כספי בע"מ, בחיים לא קיבלתי פנייה בדואר והעובדה שמבחינה חוקית הם אינם מחוייבים לשלוח לי פנייה שכזו בדואר רשום היא בזיונית (לעניות דעתי).
בנוסף אני רוצה לציין לטובה את התמיכה של VISA שתוך מספר ימים (למרות שגם נדרשו מספר פניות) שלחו לי את המסמך שביקשתי שמעיד שלא נעשתה בקשה מצד MIRC.
הנושא גרם לי מעבר לנזק הכספי, לאובדן רב של שעות עבודה, למספר לא מבוטל של שיחות טלפון שנאלצתי לעשות ולשלם עליהן (או על חלקן הגדול לפחות) ובראש ובראשונה והכי חשוב לעוגמת נפש בעיקר מאחר שכפי שיעיד עלי כל אדם שמכיר אותי אני אדם ישר שאינו אוהב להיות חייב כלום לאיש.
בעת שאני כותב שורות אלו פנה אלי עו"ד ליאור כספי בעצמו (לאחר שכתבתי מכתב נרגש עם כל השתלשלות הנושא) והציע לי לפתור את הנושא בכך שצימצם את הוצאות הגבייה בחצי ואני השבתי לו בחיוב (בהתאם לעצה המשפטית שקיבלתי), אני חייב לציין שהוא דיבר בצורה מאוד נעימה והיה הראשון שגילה הבנה לבעיה שלי.
אשמח אם תיתיחסו לפנייה שלי וכן תזהירו את לקחותיה האחרים של MIRC מהנושא.
כספי + סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה