פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית קליטה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוננו ליידע את כולם למה לא להצטרף לחברת מירס
לפניי כשנה לערך קנינו 3 מכשירי מירס על מנת שנוכל להשתמש בתוכנת הPTT שלהם ונוכל לחסוך בעליות שבין המשפחה
השירות היה הולם והכל היה טוב ויפה אך הייתה רק בעיה קטנה...כנראה שהיא לא כל כך קטנה בביתנו הקט והנחמד ובכלל ברחבי שכונתינו אין קליטה ואפילו לא במעט!! אי אפשר לבצע שיחות וכמובן שאי אפשר להשתמש בתוכנת הPTT םנינו אל רשת מירס ובתמורה הם נתנו לנו הטבה "מירס דו" זאת אומרת שמי שמתקשר אליינו לאחד המירסים השיחה עוברת אל ביתנו וכך אפשר לענות...זה נשמע סביר אך הבעיה היא שקנינו מירסים על מנת לשוחח במירסים ולא בטלפון של ביתנו, אם היינו רוצים להשתמש בטלפון של ביתנו עם לקוחות היינו מפרסמים את הטלפון של ביתנו! אחת מאיתנו עובדת ציבור היא נמצאת כל היום בשיחות עם לקוחות ועובדים כשהמירס דו מחובר לביתנו כל היום הטלפון הקווי תפוס וזה מפריע לאנשי הבית יתרה מזאת גם אין אפשרות לשוחח בPTT. שוב פנינו אל רשת מירס וטענו שאנו לא מקבלים שירות הוגן ודרשנו שינתקו אותנו מהרשת או שיתקינו בסביבת ביתנו אנטנה כי אנחנו לא מוכנות לשלם על חבילות שאנו לא משתמשות בהם,בתומרה לכך הקפיאו את המירים שלנו לחודש וכעבור חודש הם יחזרו לפעול ואנו נצטרך לשלם את כספנו חזרה!!! שוחחנו עם מנהלת בכירה ברשת מירס שטענה שאין מה לעשות רק לצפות אותנו בדקות כשהסברנו לה שאנו בכלל לא יכולות לבתע שיחות מהמירס על מנת לנצל את ההטבה היא פשוט אמרה:"תבצעו את השיחות שלכן מחוץ לבית" ושהיא לא יכולה לנתק אותנו כי זו לא הצדקה לנתק כי אין קליטה ושמירס לא מתחייבת ללקוח שתהיה קליטה!! אנו חושבות שזו שיא החוצפה וממש עובדות עצות אייך אנו אמורות להנתק מחברה כזו שרק מנסה למכור אך לא נותנת שירות הולם...
כספי סוג הנזק :
להנתק מהשירות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו. אנו מודים ללקוח ולכן על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה