פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים לא לפי חוזה וערכת חוזה ללא ידעתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי שידרוג מכשירים בתאריך 7.1.2007 על פי חוזה כל חודש חויבתי על סכום של 150 שקלים ויותר על יסומים שלא קימיים אצלי פנתי לחברה והם זיכו אותי כל חודש כך 10 חודשים {לא לאמין כן } כל פעם שפניתי הם אמרו אנחנו מצטערים כך עד היום שאלתי כל חודש למה זה ככה הם אמרו יש לנו בעיה .10 חודשים בעיה בושה ...
וגם כספית סוג הנזק :
אני לא יודע נמאס לי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
תלונה טופלה לשביעות רצון הלקוח. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה