פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביה ללא נתינת שרות נושא התלונה:
גרנביץ יגאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היו לי מספר מכשירים . הפסקתי להשתמש בהם . נותר לי מכשיר אחד עם התחייבות והם חייבו אותי כל חודש על סכום של כ-16 שקלים. הובטח לי כי עם סיום ההתחייבות הם יפסיקו את גבית התשלום.השבוע בררתי מדוע הם ממשיכים לגבות למרות שההתחייבות נגמרה ב- 02/07 . הסבירו לי כי אני חייב לבוא לסניף שלהם ולמלא טופס ניתוק שרות שאיני מקבל כבר שנתיים לערך, לא מספיק להודיע ולא מספיק לשלוח פקס. מה איכפת להם הכסף זורם. האם משהו ניסה לבדוק האם אין אחריות פלילית על מנכ"ל החברה על כל הסכומים הללו ? לענ"ד רק איום בתיק פלילי יגרום למנהלי החברות הללו להתייחס אחרת ללקוחות כלומר לנו תודה רבה
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
חברתנו אינה מנתקת את לקוחותיה באופן אוטומטי עם סיום תקופת ההתחייבות. ניתוק כאמור עלול לגרום נזק ללקוח שמעוניין להמשיך ולהחזיק את המכשיר פעיל, גם אם הוא אינו מוציא ממנו שיחות. לגופם של דברים, חברתנו הסדירה את הנושא במישרין אל מול הלקוח. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה