פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוקים , חוסר קליטה , שקרים , שרות גרוע . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מאז הצטרפותי לחברת מירס אני סובל מחוסר קליטה , ניתוקים באמצע שיחה, ואי זמינות . כאשר דיווחתי על הבעייה אמרו לי שאולי אני צריך לשדרג את המכשיר וכך עשיתי , שדרגתי את המכשיר וכמובן חייבו אותי ל-3 שנים נוספות אך ללא הועיל . עדיין חוסר קליטה, עדיין ניתוקים , ועדיין המון אנשים ולקוחות שצורחים עליי להחליף כבר את חברת הסלולר כי זה ממש בלתי נסבל . לפני מספר חודשים פנה אליי נציג מכירות של מירס וטען שמגיעה לי הטבה בסכום זעום כל חודש עבור דיבורית לרכב , אותו סוכן לא טרח להגיד לי שברגע שאני ארצה להתנתק מהחברה אני יחוייב בדמי ניתוק בסה"ב 2100 שח רק עבור הדיבורית , יש לציין שהחוזה נשלח אליי באמצעות שליח של ups בחור צעיר וממהר מאוד כאשר אמרתי לו שאני רוצה לקרוא את החוזה כדיי לראות שזה בדיוק מה שאמרה נציגת השרות טען שאין לו זמן ואם אני לא רוצה לחתום מייד הוא מסתלק. בלית ברירה חתמתי . לפני כשבוע ביקשתי מנציג השרות לדעת את גובה כנס היציאה בעקבות ניתוקי מהחברה , הנציג שרות אמר שיחזרו אליי תוך 48 שעות וכאשר חזרו שאלתי את נציג השירות נו אז מה גובה הקנס אותו נציג טען שאינו יכול לומר לי אלא רק אם אקבע פגישה מסודרת אמרתי לנציג בסדר ואם אפשרי שזה יהיה עוד היום הוא אמר לי לא ותאם לי פגישה רק לאחר כמה ימים . יום לפני הפגישה יצר איתי קשר אותו נציג שעמו ההיתי אמור להפגש , ושאל אותי מה נושא הפגישה עניתי לו שסה"כ אני מנסה כבר כמעט שבוע ימים לדעת מה קנס היציאה שלי , אותו נציג ענה לי בזלזול ונתק את השיחה . קנס היציא הוא 2800 שח עבור הנייד ועוד 2100 עבור הדיבורית . בקיצור חברים חברת מירס גרמה לי לעוגמת נפש רבה , איבוד לקוחות רבים, והחשוב מכל חוסר קליטה בכל מיני מצבי אמת קריטיים כגון תאונת דרכים , ועוד.. בהם נזקקתי לטלפון בדחיפות ונאלצתי לבקש שיחה מאדם שבמקרה היה שם בגגל שהטלפון שלי לא מגיב וחסר קליטה לחלוטין
פועל בימים אלא באמצעות עורך דיני , לתביעה שלי ושל עוד המון מנויים שמבקשים להצטרף לתביעה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ראשית ברצוני להודות לך על פנייתך.
2.לגופם של דברים, ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
3.מכל מקום, חברתנו פועלת באופן מתמיד לשדרוג תשתית הרשת הסלולארית שלה, לשביעות רצונם של לקוחותיה, והנני להבטיחך כי חברתנו תתייחס לפנייתך במסגרת פעולותיה אלו, במלוא הרצינות.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה