פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה ממושך של חברת מירס ושקרים של ניציגי שירות וקשרי לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנוי בחברת מירס כ6 חודשיםבאזורי אין קליטה ולאחר שיחות ארוכות עם נציגיםוטכנים של חברת מירס בידיעה שאין קליטה באזורי חברת מירס לא רוצה לנתק אותי
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.עם זאת, יצוין כי לפנים משורת הדין, הוצע לך לסיים את הסכם ההתקשרות, בהנחה של 40% מסך דמי היציאה,בכפוף להשבת המכשירים והאביזרים הנלווים לידי חברתנו, כשהם במצב תקין.
3.בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייב מרשך לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הוא אינו רשאי לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
4.לאור האמור לעיל, חברתנו פעלה ופועלת בהתאם להסכם ולדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה