פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קליטה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תוצרת הארץ 3 תל אביב כתובת:
ירושלים האומן 14 תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני עובד בבית חולים בירושלים שבו אני נמצא רוב שעות היום לפני כחודש בדיוק רכשתי שני מכשירי מירס שבהם חשבתי שאוכל להוזיל עלויות הבעיה שבמקום העבודה אין קליטה במירס פניתי לשירות הלקוחות ולקשרי הלקוחות בטענה ששילמתי את מיטב כספי אבל שירות אני לא מקבל והשירות שאני מבקש בשנת 2008 זה דבר מינמלי "קליטה" מירס איננה מוכנה לביטול עיסקה ודורשת סכום מופרז של 6000 שקלים וזאת לאחר שלושה שבועות בלבד מאז ההתקשרות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.על פי נתוני הגורמים המקצועיים בחברתנו, בבית החולים "הדסה" קיימת תשתית טובה המאפשרת קליטה ברמה סבירה. גם בכתובת ביתם של מרשך, בה נעשה ההסכם, קיימת קליטה טובה.
3.מכל מקום, על פי רישומי חברתנו, מרשיך עשו שימוש במכשירים, העולה כדי מאות רבות של דקות שיחה לחודש. משום כך, לא ברור טיב טענותיהם.
4.בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייבו מרשיך לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, הם אינם רשאים לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
5.לאור האמור לעיל, חברתנו פעלה ופועלת בהתאם להסכם, לדין ואף לפנים משורת הדין.
אין באמור לעיל כדי להוות הודאה, ו/או ויתור, ו/או השתק, ו/או כדי לגרוע מכל טענה העומדת לחברתנו לפי כל דין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה