פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת מכוונת בניתוק ממירס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של מירס מזה כשנתיים. אני מעוניין לסיים את התקשרותי לחברה ולשלם את הקנס הנדרש בשל בעיות קליטה חמורות (ממש כל שיחה), אי קליטה באיזור מגורי, מכשירים ירודים ושירות גרוע במיוחד. אני נתקל בסירוב מוחלט לקבל אינפורמציה לגבי סכום הקנס שעלי לשלם במסווה של סחבת ונהלים. כל פניותי לחברה עולות בתוהו, נציגים שאינם חוזרים, פניות שנתקלות בהתעלמות וכיוצה בזה.
כל התקשרות עם חברה אחרת תלויה בסכום הקנס ולכן אני מוצא עצמי שבוי בפועל של חברת מירס ונאלץ להמשיך לסבול מאיכות סלולרית מתחת לכל ביקורת.
אני כבר די נואש ואשמח לכל עזרה
כספי סוג הנזק :
סיום ההתקשרות עם חברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של שהלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה