פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
מנשירוב בוריס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר כשבוע מנסה ליצוק קשר עם שימור לקוחות במירס נציגי שירות הבטיחו לי שיחזרו אליי עד 4 ימי עבודה כעבור 4 ימי עבודה יצרתי קשר עם נציג שירות שהתנצל ואמר שיחזרו אליי עוד היום עבר עוד יום ולא יצרו איתי קשר סך הכל רציתי לדעת כמה זמן עוד יש לי התייחיבות במירס מה שנציג שירות לא יכול להגד לי רק שימור לקוחות ומה דמיי יציאהה שלי אני מרגיש מאוד מקופח ורוצה לתנתק ממירס בגלל חוסר שירות
פיצויי מהחברה על חוסר שירות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מול במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה