פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מעבר להסכם,אי מתן שרות הולם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת מירס משנת 2002, בחודש מאי 2007 בוצע שידרוג למכשירים. לאחרונה התברר כי גובים ממני כספים יותר ממה שרשום בהסכם.פניתי לחברת מירס מס' פעמים אך אין מענה הולם.כמו כן ביקשתי להיתנתק וביקשו ממני קנס גבוה מזה שרשום בשטר חוב ולטענתם ההפרש הינו בגין אביזרים שקיבלתי מהנציג למרות שנאמר לי שזה במתנה .ולא סתם אמרו חכמינו " שונא מתנות יחיה ". ביקשתי שיציגו בפניי את טופס ההזמנה ואת שטר החוב לביטול העיסקה ולהפתעתי גיליתי כי בטופס הזמנת הציוד החתימה של מקבל הציוד אינה שלי ואינה דומה כלל לזו שבטופס שאכן אני חתום עליו.כמו כן מס' הזהות שנמצא בשטר אינו כלל שלי או של אישתי.אני כבר לא יכול איתם ויש עוד הרבה מה לומר על מה שעושים לי בחיוב החודשי.אוי להם לאותם המסכנים שלא יודעים קרוא וכתוב מה נעשה להם.
אודה לכם אם תיצרו איתי קשר בהקדם ואפרט לכם את כל התלונות ובתקווה שתעזרו לי בבקשה לסיים את הסבל הזה.
תודה והמשך יום טוב
כספי סוג הנזק :
זיכויים וסיום התקשרות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה