פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת של חברת מירס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 21/04/07 רכשתי שלושה מכשירי מירס I880 של חברת מוטורולה לעסק שברשותי .
הובטח לי שמכשיריכם אמינים תקינים וכיסויי הקליטה טובים .

האמת המרה על חברתכם התבררה לי מהר מאד:
1. המכשיר:
המכשיר שרכשתי אינו עולה בקנה אחד עם ההבטחות שפוזרו לגביו,
זמן התגובה של המקשים ארוך, הבטריה נגמרת תוך פחות מ-6 שעות עבודה, הספיקר לא עובד תקין , המכשירים שבירים ולא מתאימים לעבודה.
טלפון ברמה נמוכה ביותר!!!
2. הרשת:
כל שיחה שניה מתנתקת לאחר כ-10 דקות!! , אין קליטה באיזורים רבים, GPS מתנתק , GPS לא מקבל סיגנל מהלווינים,
3. שירות:
20 דקות המתנה למוקדן בממוצע

4. בתאריך 17.1 ביקשתי לקבל את כתב ההתחייבות שלי כדי להתנתק.
על פי חוק ניוד המספרים היה צריך לאפשר לי להתנתק תוך 3 שעות,
נציגיכם החליטו לא להעביר לי את מסמך ההתחייבות, רק לאחר שבועיים של צעקות ופניות חוזרות ונשנות למוקד הסכימו לתת לי את חוזה ההתחייבות – רק אירוע זה הוא בר תביעה!!

5. סכום ההתחייבות 12,000 ₪ על 3 מכשירים ולאחר כ-11 חודשים של פעילות??? איזו סוג של בדיחה זו? ברור לי שחברה שאינה נתונת שירות טוב משתמשת בדרכים אחרות להשאיר את לקוחותיה נאמנים...
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא דמי יציאה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.ראשית ברצוני להודות לך על פנייתך.
2.לגופם של דברים, ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
3.תלונות הלקוח בדבר רמת הכיסוי במכשירי המירס הינן כלליות ואינן מתייחסות למקום מסוים.
4.מכל מקום, על פי רישומי חברתנו, הלקוח עושה שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי אלפי דקות שיחה בחודש.
5.חברתנו פועלת באופן מתמיד לשדרוג תשתית הרשת הסלולארית שלה, לשביעות רצונם של לקוחותיה, והנני להבטיחך כי חברתנו תתייחס לפנייתך במסגרת פעולותיה אלו, במלוא הרצינות.
6.לעניין התקלות במכשירים – בהתאם להסכם ההתקשרות עם חברתנו, בכל מקרה שבו מתגלעת בעיה במכשיר של לקוח, על הלקוח לאפשר לחברתנו לאתר את הבעיה ולתקנה, כפי שאכן נעשה בפועל בעניינו של מרשך.
7.חוק ניוד המספרים מתייחס לבקשת לקוח להעביר מספר לחברה סלולארית אחרת והוא אינו מתייחס כלל לבקשת לקוח לניתוק המכשיר. מכל מקום כאשר לקוח מבקש לנתק את המכשיר משרותי החברה ומשלם את סכום דמי היציאה אותם התחייב לשלם, החברה מאפשרת לו לעשות זאת בהתאם לתנאי ההסכם, הרישיון והדין.

אין באמור לעיל כדי לגרוע מכל זכות העומדת לחברתנו ו/או כדי להוות משום הודאה, הסכמה, ויתור ו/או השתק מצד חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה