פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות מנופחים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ליפני כשנתיים רכשתי 2 מכשירי מירס וביקשתי מסלול שהכי מתאים לי שיצה לנו בזול עשיתי חשבון שבערך יוצא לי לשלם לחודש על כל מכשיר כ200 ש"ח היות ואנחנו מדברים מעט בחודש הראשון באמת היה לי חשבון של כ450 ש"ח לאחר מכן התחילי להגיע לי חשבונות מנופחים של 1000 ש"ח ויותר וחיובים חזרו לי עקב זה ושוב אנחנו לא מדברים הרבה (היום באורנג' אנחנו מקבלים כ500 ש"ח לחודש ואנחנו לא מדברים יותר )והיום זה כ5 חודשים שהמכשיר מנותק עקב חוב לפני כ2 שבועות התקשרו אלי ממשרד עו"ד כספי ותבעו לשלם את החוב ואמרו לנו שאים אנחנו נשארים לקוחות מירס אנחנו צריכים לשלם סך 11000 ש"ח אנחנו מעונינים להישאר לקוחות אבל אנחנו לא מעונינים לשלם מחירים כ"כ מופקעים עוד משהו ליפני כשנה נפל לי המכשיר למים ואחרי כשבוע התכבס המכשיר של אישתי במכונת כביסה הלכתי למירס רציתי ליקנות מכשירים חדשים ואמרו לי שאני צריך ליקנות מכשירים חדשים עים סים זאת אומרת מההתחלה מחדש זה אומר שעכשיו יש לנו 4 מכשירים ואנחנו משלמים עלהם עכשיו שלחנו לעו"ד שקים עבור החוב ועכשיו אנחנו רוצים שיחברו לנו 2 מכשירים ולא יחיבו אותנו על 2 המכשירים האחרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק 2 קווים ללא חיוב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים ללקוחה ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה