פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר פרופורציה בגבית דמי יציאה בין סוג המכשיר ובין גובה התשלום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
למעשה אני מודע לענין שתלונה בענין הנ"ל היא לא כ"כ רלוונטית, משום שאם חתמתי עם החברה על חוזה רע זה על אחריותי. בכ"ז לשלם על טעות כזו מעל 7000 ש"ח זה לא דבר שקל להתמודד איתו וכל זה בגלל איחור בתשלום החוב, למרות שהצעתי "לתת על החשבון" ולסגור הכל בתוך כמה חודשים. אני מניח שמבחינה חוקית הם מגובים די טוב, אולי זאת הסיבה שאפילו לא רצו לשמוע אותי ולהיענות לבקשתי. ומכאן הדרך היתה די קצרה להוציא אותי מן ההסדר כדי לחייב אותי בדמי יציאה, למי שיודע מהו מכשיר כשר אין צורך להסביר שלא מדובר במכשיר יקר, אין בו למעשה דבר חוץ משיחות טלפון, לא SMS, לא מחשבון, ואפילו לא שעון מעורר (פרט לאחד המכשירים שיש בו שעון מעורר ומחשבון וגם אפשרות לGPS) אגב גם הם יודעים שמדובר במכשיר פשות ולכן התשלום החודשי עליו בין 10 לעשרים ש"ח. מכשיר כשר הוא זול, אז כמה שוה מכשיר כשר "ממוחזר" ? (שאין עליו זכות לטרייד-אין). ניחשתם יפה קיבלתי אותו בחינם במבצע זוגות. מכה קטנה לכל מכשיר מהם וכבר הייתי צריך לרכוש זוג נוסף, הפעם שניהם ממוחזרים בעלות 9.90 למכשיר.(זה כבר עלה זול יותר מהתיקון) ההרגשה שלי שיותר משתלם למירס לגבות ממני דמי יציאה יקרים מאשר להשאיר אותי עם מכשירים זולים ושיחות זולות. היה מספיק להם חודשיים ללא תשלום מצידי (אמנם שלוש חשבוניות חזרו, אולם הם הוציאו אותי לאחר שתים). אני חייב לציין שאפילו לאחר ששילמתי על החשבון חצי מן החוב אמרו לי שזה לא יעזור לי.
כספי סוג הנזק :
לשלם את יתרת החוב ולהמשיך הלאה. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין.
אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה