|
|
|
|
|
|
חיוב ללא הצדקה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר תלאות ארוכות ושיחות טלפון ללא סוף ביקרתי במישרדי חברת מירס בעיר אשדודוביקשתי שמאחר ואני ללא התחייבות בחברה מעוניין להתנתק מהם לחלוטין שוחחתי עם עופרה שהבטיחה לטפל בעניין .
אך הפלא ופלא ב-6/3 קיבלתי חשבונית עם חיוב של 15.50 ש"ח שוחחתי עם שי משירות לקוחות והוברר שאני עדיין מחובר למירס כמו בחבל טבור
|
בזבוז זמן וכסף |
סוג הנזק : |
פיצוי בהתאם לנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
שלום, ראשית תודה על פנייתכם.
מכשיר הלקוח נותק ואף הוצא זיכוי בעבור החשבונית האחרונה.
תודה על שיתוף הפעולה
בברכה
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|