פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תלאות ארוכות ושיחות טלפון ללא סוף ביקרתי במישרדי חברת מירס בעיר אשדודוביקשתי שמאחר ואני ללא התחייבות בחברה מעוניין להתנתק מהם לחלוטין שוחחתי עם עופרה שהבטיחה לטפל בעניין .
אך הפלא ופלא ב-6/3 קיבלתי חשבונית עם חיוב של 15.50 ש"ח שוחחתי עם שי משירות לקוחות והוברר שאני עדיין מחובר למירס כמו בחבל טבור
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי בהתאם לנזק פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
שלום, ראשית תודה על פנייתכם.
מכשיר הלקוח נותק ואף הוצא זיכוי בעבור החשבונית האחרונה.
תודה על שיתוף הפעולה
בברכה
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה