פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה מס'28653 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 18/02/08 שלחתי תלונה על חברת מירס שמספרה 28653. התלונה נשלחה על ידכם בתאריך 25/02/08. עברו יותר מ 14 יום ועדיין לא קיבלתי תשובה . כנראה שיש שם מישהו שרוצה שאני אשאר בחברת מירס בכח אך אני לא מתכוון לוותר בכל מחיר.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
לא ברור מדוע הלקוח חושב שטרם קיבל טיפול שהרי דיברתי עם אישתו וסגרתי מולה את כל הטיפול.
בכל אופן נשלח מכתב סיכום לעו"ד הלקוח
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה