|
|
|
|
|
|
תלונה מס'28653 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 18/02/08 שלחתי תלונה על חברת מירס שמספרה 28653. התלונה נשלחה על ידכם בתאריך 25/02/08. עברו יותר מ 14 יום ועדיין לא קיבלתי תשובה . כנראה שיש שם מישהו שרוצה שאני אשאר בחברת מירס בכח אך אני לא מתכוון לוותר בכל מחיר.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
לא ברור מדוע הלקוח חושב שטרם קיבל טיפול שהרי דיברתי עם אישתו וסגרתי מולה את כל הטיפול.
בכל אופן נשלח מכתב סיכום לעו"ד הלקוח |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|