פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת אפשרות לניתוק מהחברה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מרכז שירות רגבה כתובת:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1) כשבוע לפני האירוע ביקשתי להתנתק מהחברה בתום תקופת ההתחייבות. נעניתי בטלפון כי אין אפשרות להתנתק ללא פגישה עם נציג החברה (!!!) לאחר דין ודברים הסכמתי להגיע למרכז השירות ביום המדובר לצורך קבלת 'אישור הניתוק' מנציג החברה.
2) הגעתי בשעה 16:00 כפי שנקבע והתבקשתי להמתין מכיוון שהנציג צריך להגיע תוך מס' דקות. לאחר כחצי שעה של המתנה התברר שהוא עדיין בדרך. בשלב זה, ולאחר שהבנתי כי מלבד הפקידה אין עם מי לדבר עזבתי את המקום. לא הצלחתי להשיג את 'אישור הניתוק' המיוחל.
למותר לציין כי הנציג הנכבד לא טרח ליצור קשר ולהתנצל.
לאפשר ניתוק באופן מיידי ללא שום פגישה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו. אנו מודים ללקוח ולכן על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
מכשירי הלקוח נותקו, הלקוח זוכה בעבור הימים בהם לא נעשה שימוש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה