פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים בשמים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של מירס מזה כמעט 5שנים לפני שנה וחצי הוספנו מכשיר נוסף עם חבילה שהסוכן מכר לנו כחבליה הכי אטרקטיבית בשוק לאחר יומים התברר כי החבילה יקרה בטרוף ולא מוצדקת פנינו לסוכן לא קיבלנו תשובה מספקת פנינו למנהל שלו הסברנו את המקרה וטען כי אכן נפלה טעות הוא טעה בהסבר וטען כי הסוכן שלו פשוט במבחנים ללימודים ולכן נפלה טעות אותנו כלקוחות זה לא מעניין, ולכן שינו לנו את החבילה לחבילה קצת יותר טובה עדיין היתה לנו אפשרות אחרת אבל מירס זה מירס ולא הכי כנים במקרה הזה .
לאחר הבטחה מלאה של מנהל אזור והקלטה טלפונית של הנציגה שהמחיר לחבילה יהיה במחיר של 300ש"ח(עדיין יקר בטרוף) ובאילת פחות מע"מ כי אנחנו מאילת ויצא 275 זה מה שנשלם בלבד לחבילה למשך ההסכם שלנו יש הסכם טלפוני מוקלט,
לאחרונה להפתעתנו הרבה עולה המחיר של החבילה שזה בהסכם ושוב עולה ושוב עולה ואין למירס תשובה הדבר היחיד שאומרים זה בטיפול בטיפול כבר למעלה מחודשיים החבילה ממשיכה לעלות וזה עדיין בטיפול, היום אנחנו משלמים לחבילה 330 ש"ח מהעלה של 275 . איך יתכן שלאחר הסכם והבטחה על מחיר מסויום למשך חוזה ההסכם מעלים מחירים חודש לאחר חודש.
בנוסף יש למירס מבצע על המספר השני בחינם למשך שנה לפני חודשיים הוספנו מספר שני ושלא להפתעתנו כבר מירס גובה מחיר של 3ש"ח על המספר השני אבל אל דאגה זה גם בטיפול של כבר חודש ימים ואין תשובות
מירס מה קורה איתכם למה לענות את הלקוח שלכם??
אנחנו מחזיקים 6 מכשירים ביד תמצאו לנו פיתרון הולם למכשיר הבעייתי הזה
מחכה לתשובה הולמת ולא התחמכויות יותר חודשיים זה יותר מדי זמן לתשובה.
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין.
אנו מודים לכם וללקוחה על הפניה
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה