פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שיחות למוקד שירות מירס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב בגין שיחות למוקד שירות מירס כתוצאה מסחבת בניתוק .
מצ"ב מכתב מיום א' 11.5.08 שבגינו עדיין לא קיבלתי תשובה:
11.5.08


לכבוד : מירס (057-7616161)
עבור :שירות לקוחות
העתק: מנכ"ל מירס



ברשותי מכשיר מירס למעלה מ-4 שנים .
במשך יותר משנה המכשיר שברשותי לא פעיל (ברזל) השיחות-כך שכל עוד לא בוצעו שיחות גם לא היה צורך לשלם מאום.
הרומן ביננו מתחיל ב-3 חודשים הוא התחיל כאשר חברתכם הוציאה תקנה חדשה ובהחברתכם, למרות ,שהמכשיר שוכב בארון ומעלה אבק החליטה לגבות דמי שימוש חודשיים .
משראיתי שכך הדבר ביקשתי להתנתק אך משיחות נוקבות שבוצעו עם שירות הלקוחות שלכם הובהר שאין באפשרותי לעשות זאת טלפונית ו\או באמצעות פקס אלא רק ע"י הגעה למרכז השירות.
יש להדגיש ששיחות אילו לשירות הלקוחות שלכם היו היחידות שבוצעו מהמכשיר.
בינתיים הוקפא המכשיר ואי אפשר לבצע ממנו שיחות ומאידך גם לא לגבות תשלום אחזקה.
כאשר הגעתי למרכז השרות על מנת לבצע את הניתוק התברר שיש חוב –חוב שיחות למרכז שירות מירס בגובה של 60 ש"ח לערך.
לאחר ניסיונות רבים ולמרות עזרתה האדיבה ורצון הטוב של נציגת שירות הלקוחות –מירית מסניף נתניה (את השתשלות העיניינים אפשר לראות ע"פ פניה 24600274).
אני מוצאת לנכון לכתוב זאת גם במיכתבי זה ,שבו מכותב גם מנכ"ל מירס
ולומר בריש גלי שזו חוצפה ממדרגה ראשונה!!!
ראשית, בשל חיוב עבור שיחות למרכז שירות שאותם אני לא צריכה לממן זהו שירות של מירס ללקוחותיו ואינו צריך לגבות כל תשלום עבור שירות זה כשם שאינו גובה דמי כניסה למרכז השירות.
ושנית מאחר וגם לאחר שהטרחתם אותי להגיע למרכז שירות כל הנושאשלעיל לא נסגר.

לכן אני מוצאת לנכון לערב את המנכ"ל בנעשה בחברתו ופונה אליך אדוני המנכ"ל שתעזור לי להתנתק ולבטל את החיוב עבור שיחות אילו למרכז השירות.



בברכת חג עצמאות שמח ושבוע טוב,
עינבל שבתאי,
גולן 58, בת חפר
טל: 052-8000986
זיכוי מלא בגין חיוב לא מוצדק כולל קנסות למינהם וניתוק מיידי. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם שבנדון, הנני להשיבכם כי מכשיר הלקוחה נותק משירותי חברתנו וכי היא זוכתה בגין החיובים שהושתו עליה כאמור בפנייתכם.
נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה