פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתרונות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי חוברתי למירס כלקוח צה"ל. לתדהמתי, לא האמנתי עד כמה שירות סלולרי יכול להיות גרוע ולהשפיע על החיים. המכשיר הוא כל כך לא נח שאפשר להשתגע ממנו, אבל זה כלום לעומת הקליטה הגרועה (באמצע תל אביב!!!) והפתרונות המטופשים שניתנים במרכזי השירות. כבר מספר פעמים שאני פונה ואומרים לי לבא לתקן את המכשיר (כי התקלה לא יכולה להיות הקליטה חלילה). כמובן שחוץ מלקלקל עוד יותר את המכשיר, לא קורה כלום. אני לא מצליח לסיים שיחה בצורה נורמלית. השיחה פשוט מתנתקת בשלב זה או אחר. ולא נדבר בכלל על הקטע שכשיש יותר מכמה אנשים ביחד באותו אזור עם מירס...אף אחד לא יכול להשיג קליטה. פשוט ביזוי הצרכן הישראלי, ביזיון לצה"ל שנפל במכרז כזה. אני כמו כולם מסתובב עם מכשיר נוסף (של אורנג' שכנראה כן אכפת להם משמם ומלקוחותיהם).
כסף, סוג הנזק :
שפרו את הקליטה, תבצעו תיקונים כמו שצריך, ואולי גם תחליפו לי מכשיר למשהו שעובד. לא ביקשתי יותר מדי! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
לחברתנו רמת כיסוי סבירה ומהימנה, אולם, ככל חברה סלולארית אחרת, היא אינה מובטחת בכל נקודה ונקודה. ממילא, הלקוח עושה שימוש של מאות דקות שיחה בחודש, ולו משום כך לא ברורה טענתו. לעניין תקינות המכשירים, המצויים אצל הלקוח מזה זמן רב, בהתאם להסכם ההתקשרות עם חברתנו, בכל מקרה שבו מתגלעת בעיה במכשיר של לקוח, על הלקוח לאפשר לחברתנו לאתר את הבעיה ולתקנה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה