פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע. התעלמות נציגי השירות מתלונותי החוזרות ונשנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 22 חודש -
במסגרת מבצע לנשות קבע - רכשתי מכשיר סלולארי - כמובן שירות עד הבית!!!
לאחר כחודש התלוננתי כי המכשיר מתנתק לעיתים קרובות והסוללה נגמרת לאחר שתיים שלוש שיחות קצרות . נענתי לבוא לבדיקה בעמדת שירות אשר פעילה
בשעות הבוקר עד השעה 17:00 דהיינו ע"ח שעות העבודה שלי .
ביקשתי להחליף הסוללה שכנראה קיבלתי לא תקינה - ע"י נציג שירות .
כמובן שנענתי בשלילה!!! בשל בעיית זמן לא הצלחתי להגיע לעמדת השירות.
לאור רמת השירות הירודה ורמת הטלפון הנייד נאלצתי להישאר עם מכשיר טלפון
נוסף של חברת סלקום לשם גיבוי (דבר חשוב כאמא לילדים קטנים שהבעל אינו זמין בד"כ) !! לאור זאת כמובן שלא נהניתי מהמבצע טלפון לנשות קבע ב"תעריף מוזל" בעודי משלמת גם לחברת סלקום , המחשבה להתנתק חייבה אותי בתשלום קנס.

לפני כחודש ביקשתי לקבל פירוט על תשלומי חיובים בדף החשבון -
בשל שהטלפון רשום ע"ש בעלי - לא היו מוכנים לדבר עימי ללא זיהוי
של כרטיס אשראי שלו - בהסברי כי לא ניתן לאתרו במסגרת תפקידו
נענתי בשלילה מוחלטת , למרות רצוני לדבר עם ראש צוות
נמסר כי אינו מקבל שיחות או שאינו נמצא , ביקשתי להשאיר הודעה שיחזור אלי
נמסר שאינו מבצע זאת .
לאחר מס' ימים חזרתי עם הקוד זיהוי - קבלתי פרטים ובמהלך השיחה
התנתקתי בשל בעיות הרשת והמכשיר שלי שידועות לנציג הציבור
כמובן שלא חזרו אלי להמשך השיחה .
נאלצתי לפנות שוב לנציג שירות להמשך טיפול - ובקשת מסמך לביטול
הביטוח - שמשולם לריק !!
בטענה שלא קיבלתיו - נדרשתי שוב להזדהות עם קוד אשראי של בעלי
בהסברי ביקשתי מנציג השירות שיבדוק ע"ג המסך שישים לב - כי אושר לשלוח
והדבר הינו טכני בלבד - נפלתי על "אוזניים ערלות "
לאור כל מסכת השירות הגרוע דרשתי לדבר עם אחראי/ראש צוות
כמובן שרק אחרי בדיקה של הנציג עימו - נמסר שיחזור אלי .
בשיחה עימו - לאחר שהובהר לי כי במידה ואני מנתקת השירות אחוייב בקנס של 500 ש"ח הגענו להסכמה כי המכשיר ישודרג ללא תשלום כמובן עם התחייבות
ל- 18 חודש נוספים - ( במסגרת העסקה הראשונית נותרו לי עוד 14 חודש , דהיינו הוספתי עוד 4 חודשים ) ושירות עד הבית -ביקשתי לחשוב ולחזור אליו .
למחרת או מחרתיים חזרתי לנציגי השירות וביקשתי לאשר השידרוג ושליחת
נציג מכירות . למרות שאישור כי אכן סוכם ואושר לי - אאלץ לחכות עד שיחזרו אלי
נציג מקשרי לקוחות - כ- 3 ימי עבודה .
לאחר כ- 3 ימים חזרו אישרו ההסכם ומסרו כי נציג מכירות יצאם עמי פגישה .
לאחר כמס' ימים - הודיעו כי הנציג מכירות יתקשר בערב או למחרת .
כמובן לא מאומה!!
בתאריך 05.06.2008 התקשרתי לשירות מירס וביררתי מדוע טרם יצרו עימי
קשר - הנציג ניסה לבדוק בעודי ממתינה על הקו - טען שאינו יודע הסיבה
יבדוק ויחזור אלי . חזר עם תשובה דומה - לא יודע -
ומבקש ממני ליצור קשר עם נציגת המכירות קרן . דרשתי שהיא תתקשר .
אכן התקשרה לאחר כ- 5 דקות , ובשל היותי בירושלים הבטיחה להתקשר
השבוע . כמובן שלא קרה דבר !!!

א נ י ע ד י י ן מ מ ת י נ ה !
כספי סוג הנזק :
אני לא מצפה לכלום. מזהירה את כל מי שחושב להתקשר עם חברת מירס. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אלכס ויזל, מחלקת פניות שם ותפקיד:
בהתאם להסכם ההתקשרות עם חברתנו, בכל מקרה שבו מתגלעת בעיה במכשיר של לקוח, על הלקוח לאפשר לחברתנו לאתר את הבעיה ולתקנה. גם בנסיבות המקרה, הופנתה הלקוחה אל תחנת שירות של חברתנו. לגבי טענת הלקוחה בדבר פרטי הזיהוי - על פי נהלי החברה, ועל מנת להגן על פרטיות הלקוחות, לא ניתן למסור מידע ללא אימות זהות הפונה אל מול נציג החברה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה