פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירת תיקונים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
איזור תעשיה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות התיקוניפ מוטרלה אילת המתקנת את המחבים באילת
שמתי את המירס לי בתיקון ומאז כל פעם אני חוזר לתיקון על אותם בעיות חוזרות שהודעתי מהפעם הראשונה ולפעמים גם בעיות חוזרות נמאס לי כבר לחזור כל פעם אני מבזבז זמן וכל הבעיות קוראות שעובד בשם בוריס מתקן לי את המכשיר מה שכן החליפו לי איזה שלוש פעמים מכשיר מחודש וגם זה בעיה ושההיתי שואל אז קיבלתי תשובה מתברר שלמכשיר שקיבלת היה אותם בעיות ומוטרלה מהמרכז שלחו לנ ורשמו מתוקן עם כל הכבוד לא מתאים לי תובה כזאת דיברתי עם נציגה מחברת מירס לא פעם אחת ביקתי אחראית משמרת עד היום לא חזרה אלי אחראית משמרת בקשר למקרה זה . לאחר ששחזרה אלי אחראית משמרת על מקרה אחר אז ציינתי גם מקרה זה הובטח לי שיסודר ועד היום לא סודר כלום
אשמח שתראו כמה פעמים הייתי במרכז שירות בשלושה חודשים אחרונים בתודה לטיפולכם.
רוצה פיצוי כי נמאס לי מכל הטרחה האת לחזר למרכז שיר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה