פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד מכשיר שלא נותק. נושא התלונה:
מלכה מאור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היה ברשותי מכשיר מירס שמספרו 0574241062 ביצעתי ניוד לחברת פלאפון בסניף צפת לאותו מספר.
לאחר תקופה מסויימת קיבלתי חשבונית מחברת מירס בסך 389 ש"ח כאשר שמי מלכה מאור מופיע על גבה אבל מספר פלאפון אחר שעד עתה לא ידעתי על קיומו. המספר החדש: 0572246032. זאת אומרת כביכול נותקתי ממספר קודם אבל נכון לעכשיו דחפו למכשיר זה מספר חדש ללא ידיעתי ואני מחוייב לשלם על מספר זה כל חודש. שאלתי היא: האם חברת מירס זכאית לעשות מעשה מעין זה. ברצוני לציין כי במספר שתול זה לא יכול אני להשתמש ואין לי כל הנאה ממנו.

אני מחכה לתשובתכם
תודה מראש על הטיפול
מלכה מאור
0524241062
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
מכיוון שחברתנו משווקת שירותים עיקריים נוספים, שאינם קשורים למספר שנוייד, כגון שירות ווקי טוקי, שהוא שירות מהותי יותר עבור רוב לקוחות מירס, ומכיוון שיש לקוחות להם קו טלפון שני, אין חברתנו יכולה או מורשית לנתק שירותים אלו. בנסיבות הפנייה, הלקוח הביע את רצונו לסיים את ההתקשרות, שילם את דמי היציאה ונותק משירותי חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה