פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי למרות ניוד לחברה אחרת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי היו שני מכשירים של חברת מירס ללא התחייבות רציתי סוף סןף להיפטר מהחברה הזאת,שהוכיחה את עצמה כיקרנית, לא אמינה,עם תודעת שירות אחת הגרועות בהן נתקלתי בשנים האחרונות.
נאמר ע"י החברה שאליה ניידתי את המספרים, כי ברגע בו המספרים עוברים אני בעצם מנותקת ממירס.
עברו מספר שבועות, וראיתי כי חוייבתי ע"י מירס במאות שקלים, אז הבנתי כי לא נותקתי על ידם.
דיברתי עם חברת מירס והם אמרו כי הניתוק אינו אוטומטי(בניגוד לכל שאר החברות הסלולריות),וכי עלי להגיע אליהם ולחתום על בקשת ניתוק.
בלית ברירה על מנת לסיים את ה"חתונה הקתולית " הגעתי לשם וגם אז לא נותקתי אלא הייתי צריכה לחכות שלושה ימי עסקים מתאריך הבקשה ואז להגיע שוב,על מנת לחתום על ניתוק למותר לציין שבכל ימי ההמתנה עדיין מחייבים אותי בתשלום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מהיום שבו ניידתי את המספרים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
בהמשך לפרסום התלונה, ניסו נציגי חברתנו ליצור קשר עם הלקוחה לשם בדיקת תלונותיה ומתן מענה, במידת הצורך. למרות נסיונות רבים לא ניתן היה ליצור קשר עם הלקוחה. נודה על הפניית הלקוחה אל נציגי שרות הלקוחות בחברתנו דרך *166 או 057-7575757. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה