פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים והתעלמות מבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כ 5 חודשים אני מנסה לנתק מכשיר מירס שברשותי,כל פעם מייאשים אותי מחדש ובזמן הזה אני משלם 300 ש"ח בחודש בלי לדבר במירס כלל,מיום שני האחרון אני איתם בשיחות וכל פעם ממציאים לי תירוץ חדש,ההוא חולה,היא לא עובדת,חוזרים אליך תוך כמה דקות ומיותר לציין שלא חוזרים כלל,אבקש את עזרת משרדכם בסיום הפרשה וקבלת מחיר ההתחייבות על המעשיר ולשלם אותו.
תודה משה ורן אמיר.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה לשלם את ההתחיבות ולנתק את הקו. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.על פי רישומי חברתנו, מר רן אמיר עשה שימוש בשני מכשירים:
א.מכשיר שמספרו פרייבט 3 – הוחזק על ידי רן אמיר במסגרת הסדר חשבונית מפוצלת. בהתאם להסדר, בעל הזכויות במכשיר היה משה אמיר, אולם התשלום בגין החיובים השוטפים נעשה על ידי רן אמיר.
מכל מקום, המכשיר נותק משירותי חברתנו, ביום 21.8.08, לאחר שמשה אמיר, בעל הזכויות במכשיר, ביקש לסיים את ההתקשרות ושילם את דמי היציאה בגינו.
ב.מכשיר שמספרו פרייבט 9 – בהמשך לשיחה שהתקיימה בין נציג חברתנו לבין מר רן אמיר, ביקש האחרון שלא לנתק את המכשיר משירותי חברתנו ואף להשאירו מחובר לחבילת השימוש הנוכחית.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה